یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
ترندهای پاییزی برای لباس و آرایش

ترندهای آرایشی، لباس و پوشاک و… همگی با شروع فصلی تازه تغییر می‌کنند. در ادامه قصد داریم ترندهای آرایشی و پوشاک پاییز امسال را با یکدیگر بررسی کنیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ اکثر ما دوست داریم لباس‌هایی بپوشیم که با آخرین مد روز تطابق داشته باشد یا به اصطلاح ترند باشد. به هر چیزی که در یک بازه زمانی و برای مدت زمانی، خاص و پرتکرار شود، ترند می‌گوییم. به صورت کلی ترندها هر سه ماه به یک بار و با تغییر فصل، تغییر می‌کنند و به دنبال آن سبک‌ها و استایل‌های جدیدی وارد بازار می‌شود. ترندهای آرایشی، لباس و پوشاک و… همگی با شروع فصلی تازه تغییر می‌کنند. در ادامه قصد داریم ترندهای آرایشی و پوشاک پاییز امسال را با یکدیگر بررسی کنیم.

لباس‌های ترند پاییزی

با شروع فصل پاییز دغدغه بسیاری از افرادی که قصد خرید لباس دارند، آگاهی از جدیدترین ترند پاییز است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از جست‌وجو در فروشگاه‌های حضوری و آنلاین مثل دیجی استایل، با ترند پاییز آشنا شوید. با مراجعه به دیجی استایل علاوه‌بر امکان استفاده از کد تخفیف دیجی استایل، می‌توانید از تنوع بی‌نظیر لباس‌های موجود در آن نیز لذت ببرید. در ادامه لباس‌ها و پارچه‌های ترند پاییزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

کت‌های چرم

بسیاری از افراد دوست دارند لباس‌هایی بخرند که بتوانند چند سال از آن استفاده کنند و در عین حال به‌روز و ترند باشد. اگر جزء این افراد هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب استایل‌های چرمی است. کت چرم کلاسیک یکی از پرطرفدارترین لباس‌هایی است که می‌توان گفت هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همواره زیبایی خود را دارد. ست کردن کیف یا کفش خود با کت چرمی یکی از استایل‌های زیبا و مناسب برای فصل پاییز امسال خواهد بود.

پارچه‌های مخملی

شاید تصور کنید پارچه‌های مخمل یکی از پارچه‌های قدیمی و از مد افتاده باشد اما در جدیدترین ترند، مخمل به عنوان یکی از پارچه‌های پرفروش در لباس‌های پاییزی شناخته شده است. این پارچه علاوه‌بر سادگی، در نور جلوه‌ای خاص و اشرافی نیز دارد و بسیاری از افراد در استایل‌های پاییزه خود از پارچه‌های مخملی استفاده می‌کنند.

استایل جین

لباس‌ها و کت‌های جین نیز یکی دیگر از ترندهایی که پس از گذشت چند سال همچنان به قوت خود باقیست. ترکیب لباس‌های جین را اگر به درستی و با رنگ‌بندی مناسب انتخاب کنید، در نهایت می‌تواند استایلی زیبا و شیک برای شما بسازد.

استایل‌های جین مدل‌های مختلفی دارد برای مثال برخی از افراد تنها از یک کت جین در استایل خود استفاده می‌کنند. برخی دیگر از لباس‌های جین سرهمی استفاده می‌کنند. در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم حتماً در تکمیل کمد لباس‌های پاییزی خود، لباس‌های جین را فراموش نکنید.

ترندهای پاییزی برای لباس و آرایش

پارچه‌های خال‌خالی

همان‌طور که درباره پارچه‌های مخملی گفتیم، پارچه‌های خال‌خالی نیز دوباره به صنعت مد برگشته‌اند. بنابراین طراحان لباس در جدیدترین ترند پاییز دوباره از پارچه‌های خال‌خالی به عنوان پارچه‌ای مناسب برای همه سنین استفاده می‌کنند. پترن خال‌خالی یک طرح شیک و در عین حال ساده است که ترکیب آن با رنگ‌های گرم و تیره به ویژه تناژ کرمی بسیار زیبا و خاص می‌شود. اگر قصد دارید برای پاییز استایلی زیبا و چشم‌نواز داشته باشید، از لباس‌هایی با پترن خال‌خالی غافل نشوید.

شلوار کارگو

از جدیدترین و عجیب‌ترین ترندهای پاییزه می‌توانیم به شلوار کارگو اشاره کنیم. شلوار کارگو به راحتی با پلیورهای متنوع، بارانی، کراپ و… ست می‌شود و در نهایت استایلی اسپرت برای شما خواهد ساخت. پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده‌های روزانه که دوست دارید استایلی راحت و در عین حال شیک داشته باشید، از شلوارهای کارگو استفاده کنید.

لباس‌های اورسایز

در چند سال اخیر، لباس‌های اورسایز یا گشاد جزء پرطرفدارترین ترندهای پاییزی قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. برای پاییز بیشتر از بافت‌ها و پلیورهای گشاد استفاده می‌شود که استایلی خاص و جذاب دارد. البته مانند هر ترند دیگری، این سبک از لباس‌ها نیز کاملاً سلیقه‌ای هستند و ممکن است برخی از افراد از این مدل لباس‌ها خوششان نیاید. ست بافت‌های اورسایز با شلوار بگ یکی از ترندهای جذاب پاییزه است.

آرایش ترند پاییز

علاوه‌بر ترندهای پوشاک در زمینه آرایشی نیز، ترندهای مختلف و جذابی وجود دارد که با تغییر هر فصل آن‌ها نیز تغییر می‌کنند. برای اینکه حال و هوای آرایش شما پاییزی باشد، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید. برای خرید محصولات آرایشی، فروشگاه‌های آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خانومی یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در حوزه فروش محصولات آرایشی فعالیت می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خود از تخفیف خانومی نیز استفاده کنید.

ترندهای پاییزی برای لباس و آرایش

سایه اکلیلی

در یکی دو سال اخیر سایه اکلیلی یا شاین‌دار با استقبال بی‌نظیری مواجه شد اما در ترند جدید پاییزی، اکلیل‌های درشت و رنگی نیز به روند آرایش خانم‌ها اضافه شد. برای استفاده از این اکلیل‌های رنگی درشت می‌توانید زیر آن از سایه‌های پاستلی یا ساده استفاده کنید و سپس از این اکلیل‌ها روی آن بزنید. استفاده از اکلیل تنها نیز (بدون سایه) زیبایی و نشاط خاصی به چشمان شما می‌دهد.

آرایش به سبک مونوکروم

آرایش مونوکروم یکی از ترندهای شیک پاییزی است که در آن تنها از یک رنگ برای آرایش استفاده می‌شود. در این آرایش رنگ رژگونه، رژ لب، سایه و… همگی از یک طیف رنگ هستند. پیشنهاد ما استفاده از تناژ نارنجی است که رنگی متناسب با حال و هوای پاییز نیز دارد.

ابروهای بسیار روشن

یکی از عجیب‌ترین ترندهای آرایشی پاییز، ابروهای بسیار روشن است. برخی از افراد با استفاده از دکلره و طولانی مدت ابروهای خود را روشن می‌کنند. برخی دیگر برای تنوع و تغییر سبک آرایش خود با استفاده از کانسیلر و پودر فیکس، ابروهای خود را روشن می‌کنند. این ترند جدید نیز مانند تمام ترندهای پاییزی کاملاً سلیقه‌ای است.

خط چشم گرافیکی

خط چشم یکی از قسمت‌هایی از آرایش است که زیبایی چشمان شما را دو چندان می‌کند. در جدیدترین ترند پاییز، کشیدن خط چشم‌های گرافیکی بسیار رایج شده و بیشتر رنج سنی نوجوان و جوان از آن استقبال کردند. خط چشم‌های گرافیکی حتماً مشکی نیستند و استفاده از رنگ‌های پاییزی مثل نارنجی، زرد، قرمز و… نیز به جذابیت چشم‌های شما اضافه می‌کند.

آرایش استیکری

از ترندهای دیگر جوان پسند، می‌توانیم به استفاده از استیکر و نگین روی صورت به ویژه در اطراف چشم اشاره کنیم. استیکرهای کوچک و ریز ستاره، قلب و… از پرکاربردترین استیکرهای این ترند جدید هستند.

پوست نچرال و طبیعی

در سال‌های پیش استفاده از کرم پودرهایی با کاور بالا بسیار رایج بود و افراد به کمک این کرم پودرها تمام منافذ و لک و صورت خود را می‌پوشاندند. در ترند جدید، تنها از یک کانسیلر همرنگ پوست صورت استفاده می‌شود. با این کانسیلر قسمت‌هایی از صورت که نیاز به کاور دارند مثل زیر چشم پوشیده می‌شود و بقیه پوست را به شکل کاملاً طبیعی رها می‌کنند. این نوع آرایش به دلیل سادگی، هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

برای خرید بهترین لوازم آرایشی، مراجعه به وب‌سایت شاواز، خانومی و… را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای دریافت کد تخفیف این فروشگاه‌ها می‌توانید به اپلیکیشن یا سایت موپُن (www.mopon.ir) رجوع کرده، کد تخفیف مورد نظر خود را پیدا کنید و در نهایت خریدی دلچسب همراه با تخفیف را تجربه کنید.

ترندهای پاییزی برای لباس و آرایش

جمع‌بندی

به‌روز بودن تیپ و آرایش کردن به سبک جدید، در نهایت باعث می‌شود استایل شما با مد و ترند جدید هم‌خوانی داشته باشد. برای خرید جدیدترین و باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی، زیباترین لباس‌ها و… می‌توانید به وب‌سایت دیجی استایل، خانومی، شاواز و… مراجعه کنید. الان که شروع پاییز است سعی کنید در خرید لباس و لوازم آرایشی خود کمی بیشتر دقت و حوصله به خرج دهید تا در نهایت استایلی خاص و جذاب داشته باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها