چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
پنل ارسال پیامک انبوه؛ راهکار کمپین تبلیغات انتخاباتی مؤثر

در این مطلب قرار است تمام کاربردهای پنل پیامکی برای انتخابات را شرح دهیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ پیامک به عنوان یک راه ارتباطی ساده و سریع بیش از پیش جای خود را در کمپین‌های تبلیغات انتخاباتی باز کرده است. کاندیداهای انتخابات با خرید یک پنل ارسال پیامک انبوه می‌توانند روند تبلیغات را در کمپین انتخاباتی خود به‌طور غیرقابل باوری عوض کنند. در این مطلب قرار است تمام کاربردهای پنل پیامکی برای انتخابات را شرح دهیم.

پنل پیامکی برای کمپین انتخاباتی موثر

این نکته که در حال حاضر هر فرد یک گوشی تلفن همراه دارد و هر روز و هر لحظه از آن استفاده می‌کند، می‌تواند بازی انتخابات را به نفع شما رقم بزند. با استفاده از یک پنل پیامکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی شما می‌توانید به اقشار متفاوت جامعه دسترسی داشته باشید و به سرعت روی افکار عمومی تاثیر بگذارید.

ارسال پیامک زنده

ارسال پیامک زنده (live) یا همان پیامک LBS یکی از امکانات بسیار کاربردی در زمان انتخابات است. ارسال پیامک زنده به معنای ارسال پیامک به افرادی است که در همان مکان حضور دارند و یا به محض ورود به آن مکان مورد نظر، اس‌ام‌اس را دریافت می‌کنند. این نوع پیامک که اس ام اس زنده شناخته می‌شود، مبتنی بر مکان و موقعیت جغرافیایی افراد است. با استفاده از پیامک زنده می‌توانید به افرادی که نزدیک گردهمایی انتخاباتی شما هستند پیام ارسال کنید و از آنان درخواست کنید در همایش انتخاباتی شما شرکت کنند.

پنل ارسال پیامک انبوه؛ راهکار کمپین تبلیغات انتخاباتی مؤثر

اطلاع رسانی و جذب داوطلبین

اگر به دنبال این هستید که برای ستاد انتخاباتی خود داوطلبانی پیدا کنید که با نگرش سیاسی شما هم‌سو هستند و دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند هم می‌توانید از پیامک انبوه برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. همچنین اطلاع‌رسانی‌های گسترده درباره کمپین انتخاباتی را هم می‌توانید با اس‌ام‌اس به افراد برسانید.

تعامل و جلب اعتماد مخاطبین

حتماً می‌دانید یکی از عواملی که می‌توانید با آن اعتماد مردم را جلب کنید، تعامل بیشتر با آن‌ها و ارسال مستنداتی است که به آنان ثابت کند اهل عمل هستید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید اعتماد مردم را جلب کنید و تعامل بهتری با افراد داشته باشید، ارسال لینک سایت، شبکه اجتماعی یا شماره تماس در اس ام اس است. مثلاً اگر کار اجرایی خاصی داشته‌اید و مستندات آن در یک وب‌سایت یا شبکه اجتماعی موجود است، حتماً افراد را ترغیب کنید آن لینک را باز کنند و بیشتر با کارهای شما آشنا شوند.

استفاده از بانک شماره موبایل به‌روز

یکی از امکانات بسیار مهمی که با خرید پنل اس ام اس به آن دست پیدا می‌کنید، استفاده از بانک شماره موبایل کامل و به روز آن است. با استفاده از بانک شماره موبایل، نامزدهای انتخابابتی می‌توانند به اقشار مختلف جامعه دسترسی داشته باشند.

پنل ارسال پیامک انبوه؛ راهکار کمپین تبلیغات انتخاباتی مؤثر

یک لحظه در این موضوع دقیق شوید. در حال حاضر همه افراد یک گوشی تلفن همراه دارند و پیوسته در حال استفاده از آن هستند. این یعنی شما در هر لحظه می‌توانید به طیف گسترده‌ای از افراد دسترسی داشته و شعار و اهداف انتخاباتی خود را به دست آنان برسانید.

در ادامه کاربردهای بانک شماره موبایل برای کمپین‌های تبلیغاتی را بررسی می‌کنیم.

پیامک انبوه انتخابات به اصناف و مشاغل

دریافت حمایت گروه خاصی از مردم و مشاغل خاص می‌تواند برای نامزدهای انتخاباتی حکم برگ برنده را داشته باشد. با بانک شماره می‌توانید به انبوهی از شماره‌ها به تفکیک اصناف و شماغل دسترسی پیدا کنید.

پیامک انبوه به جنسیت خاص

یکی دیگر از قابلیت‌های بانک شماره موبایل، ارسال پیامک انبوه به تفکیک جنسیت است. یعنی شما می‌توانید انتخاب کنید فقط زنان یا فقط مردان اس‌ام‌اس تبلیغاتی انتخاباتی شما را دریافت کنند.

پنل ارسال پیامک انبوه؛ راهکار کمپین تبلیغات انتخاباتی مؤثر

پیامک انبوه انتخاباتی به منطقه خاص

کاندیداهای انتخابات به‌خصوص نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید بتوانند به سیم‌کارت‌های فعال منطقه و محدوده جغرافیایی خاصی دسترسی دشاته باشند. با بانک شماره موبایل به‌روز، تمام استان‌های کشور را به تفکیک شهر در دسترس خواهید داشت.

خرید سامانه پیامکی انتخابات

اولین قدم برای اینکه بتوانید با تبلیغات موثر بر کرسی سیاست تکیه کنید و نتیجه انتخابات را به نفع خود تغییر دهید، تهیه یک پنل اس ام اس است. یکی از شرکت‌هایی که توانسته به کاندیداهای انتخاباتی خدمات مبتنی بر پیامک ارائه دهد و آنان را در مسیر سیاسی خود همراهی کند، پنل اس ام اس ملی پیامک ( meli payamak) است.

این سامانه پیامکی با بیش از ده سال سابقه و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر، در طول سال‌ها توانسته شایستگی خود را به عنوان یکی از بازوهای قدرتمند تبلیغات در ایران ثابت کند. این سامانه پیامکی به کاندیداها اجازه می‌دهد با استفاده از پیامک تبلیغاتی، کمپین موفقی را اجرا کنند. در ادامه امکانات پنل اس ام اس ملی پیامک برای کمپین‌های تبلیغاتی انتخابات را با هم بررسی می‌کنیم.

بهترین سامانه پیامکی برای کمپین تبلیغات انتخاباتی مؤثر

اگر می‌خواهید تبلیغات موثری برای انتخابات داشته باشید و پیروز میدان شوید، باید به دنبال یک سامانه پیامکی باشید که بتواند در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز قبل از انتخابات با شما همراه باشد. یک پنل اس ام اس خوب باید پشتیبانی قوی‌ای داشته باشد تا در صورت بروز مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را حل کند و پیامک شما را به دست افراد برساند.

ملی پیامک با یک تیم پشتیبانی قوی، سرعت ارسال پیامک بالا و تعرفه‌های مناسب، می‌تواند شما به اهداف تبلیغاتی انتخاباتی‌تان برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها