سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
آیین تقدیر از سلمان ساکت برگزار خواهد شد

خراسان‌رضوی - آیین تقدیر از سلمان ساکت، رئیس پیشین مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد پنجم اردیبهشت ماه در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، آیین تقدیر از سلمان ساکت، عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد و رئیس پیشین مرکز آثار مفاخر این دانشگاه، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

سلمان ساکت عضو گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد است که تاکنون کتاب‌های وزین و پرفروشی نظیر «تاریخ بیهق»، «کارنامه فیاض»، «دیهیم هفتاد»، «فرزانه توس» و ۱۰ عنوان دیگر کتاب را به زیور آراسته است. همچنین او مولف بیش از نود مقاله علمی و فرهنگی و دایرةالمعارفی است.

تاسیس و افتتاح «باشگاه مفاخر و پیشکسوتان» در سال ۹۶ و «موزه دانشگاه فردوسی مشهد» در سال ۹۷ تنها برخی از دستاوردهای مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد در ده سال ریاست دکتر سلمان ساکت در این مرکز بوده است.

این موزه به تاریخ دانشگاه فردوسی مشهد و معرفی مفاخر این دانشگاه اختصاص دارد و در نوع خود در ایران بی نظیر است.

همچنین اینکه گردآوری گنجینه‌ای گران‌بها از اسناد و مدارک و اشیا در این موزه و کسب مرجعیت این مرکز در سطح ملی از دیگر دستاوردهای این مرکز در ۱۰ سال اخیر است.

به گزارش ایبنا؛ آیین تقدیر از سلمان ساکت فردا ساعت ۱۱:۴۵ در پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، جنب سلف یاس، باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها