جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کتابخانه موزه دفاع مقدس سوم خرداد افتتاح می‌شود

زنجان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: بخش کتابخانه‌ای و اداری موزه دفاع مقدس استان زنجان؛ سوم خرداد ماه امسال افتتاح می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: عملیات ساخت موزه دفاع مقدس از سال ۱۳۹۱ آغاز شده و به علت کمبود اعتبار تاکنون به طول انجامیده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت موزه دفاع مقدس در ۶ هکتار انجام می‎شود، اضافه کرد: فاز نخست این موزه شامل اسناد جمع آوری شده و کتابخانه با مجموعه‌ای از آثار تالیفی در خصوص جبهه و جنگ، فیلم، دفترچه خاطرات شهدا در سوم خرداد افتتاح می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان افزود: همچنین همه کتاب‌های تالیفی در حوزه دفاع مقدس نیز در موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه پس از افتتاح بازدید از این موزه برای عموم مردم آزاد خواهد بود، گفت: یکی از برنامه‌های بنیاد حفظ آثار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این مجموعه است.

وی به سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت سوم خرداد اشاره کرد و گفت: رونمایی از کتاب‌های تالیفی توسط بنیاد حفظ آثار از دیگر برنامه‌های این دهه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان افزود: نصب تصاویر شهدای عملیات بیت‌المقدس در میادین و معابر سطح شهر، دیدار با خانواده معظم شهدا، صدور بیانیه، عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا به یا شهدای عملیات بیت‌المقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت سوم خرداد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط