جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
۱۱۰۰ اثر به جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا ارسال شد

زنجان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان گفت: یک هزار و ۱۰۰ اثر به جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا ارسال شد.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در پنج رشته دلنوشته و داستان، هنرهای آوایی، هنرهای دستی تجسمی، آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود یک هزار و ۱۵۶ اثر به جشنواره امید فردا ارسال شده است، اضافه کرد: این آثار در قالب ۸۰ رشته و گرایش به دبیرخانه رسیده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اینکه داوری آثار رسیده در حال انجام است و آثار برتر به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد، اضافه کرد: جشنواره کشوری این مسابقات به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه دانش‌آموزان دارای استعدادهای خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری هستند، افزود: آثار برتری که از نظر داوران انتخاب شوند در قالب کتابچه به چاپ می‌رسد.

وی به سایر برنامه‌های فرهنگی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان به مناسبت سوم خرداد و ویژه معلمان به مناسبت روز معلم از سایر برنامه‌های اجرایی در سال تحصیلی جاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان با اشاره به فعالیت ۲۵ کانون فرهنگی و هنری در ایام تابستان اضافه کرد: تعطیلات تابستان یکی از بهترین فرصت‌ها برای دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی است که از کلاس‌های فرهنگی و هنری استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط