سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
چاپ تراکت ارزان در تهران با تحویل فوری

چاپ تراکت تبلیغاتی یک روش ارزان و موثر برای فروشگاه‌ها، شرکت‌های خدماتی، رستوران‌ها و … است. تراکت‌ها پس از چاپ توسط تراکت پخش کن، در اماکن مختلف نصب می‌شوند یا درب منازل و دیوارها قرار می‌گیرند یا به صورت دستی به دست مخاطبان می‌رسند.

‌خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ چاپ تراکت تبلیغاتی یک روش ارزان و موثر برای فروشگاه‌ها، شرکت‌های خدماتی، رستوران‌ها و … است. تراکت‌ها پس از چاپ توسط تراکت پخش کن، در اماکن مختلف نصب می‌شوند یا درب منازل و دیوارها قرار می‌گیرند یا به صورت دستی به دست مخاطبان می‌رسند. با استفاده از چاپ تراکت، شما می‌توانید با هزینه کمتر، کسب و کار یا محصول خود را به مشتریان هدفمند و غیر هدفمند معرفی کنید.

مراکز مختلفی تراکت‌ها را با استفاده از کاغذها، طرح‌ها و سایزهای مختلف و با بالاترین کیفیت و گاهی با روش‌های سازگار با محیط زیست چاپ می‌کند. برخی از این مراکز امکان چاپ فوری را هم دارند و برای انجام این کار از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید در سریعترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش، تراکت‌های خود را دریافت خواهید کرد.

انواع تراکت‌های فوری قابل سفارش

تراکت‌ها در انواع مختلفی چاپ می‌شوند، از جمله تراکت‌های یک رو، دورو، سیاه و سفید و رنگی که هر کسب و کاری با توجه به بودجه و نیاز خود آنها را انتخاب می‌کند. به جز این برای چاپ تراکت‌ها، کاغذهای متنوعی هم استفاده می‌شود که شامل مدل‌های گلاسه، کتان، تحریر، تحریر سفید، کرافت نخودی و الوان رنگی هستند.

چاپ تراکت می‌تواند به صورت تمام رنگی یا با استفاده از یک رنگ صورت بگیرد. اما تراکت‌های رنگی گلاسه بیشتر استفاده می‌شوند، زیرا تصاویر و مطالب در این نوع تراکت‌ها با جلوه و زیبایی بیشتری نمایش داده می‌شوند.

روش‌های چاپ تراکت ارزان در تهران شامل چاپ دیجیتال و چاپ افست است. برای تیراژ بالا، از روش چاپ افست استفاده می‌شود اما اگر زمان مهم باشد، چاپ دیجیتال انتخاب مناسب‌تری بوده و کیفیتی مشابه با چاپ افست دارد.

انواع سایز چاپ تراکت فوری

تراکت‌ها یکی از ابزارهای موثر برای تبلیغات و معرفی کسب و کار هستند. انتخاب سایز مناسب برای چاپ تراکت بسیار مهم است و ما در اینجا انواع سایزهای چاپ تراکت را به شما معرفی خواهیم کرد:

سایز A6: کوچکترین سایز تراکت بوده و معادل یک چهارم کاغذ A4 است. این سایز از تراکت، با کاغذهای مختلف با روکش و ضخامت‌های متفاوت قابل تولید است.

سایز A5: یکی از پرمصرف‌ترین سایزهاست و نصف کاغذ A4 است. این تراکت روی کاغذهای متنوعی با روکش سلفون و مات می‌تواند چاپ شود.

سایز A4: یکی از رایج‌ترین سایزها بوده و اندازه ۲۰ در ۲۹ سانتی‌متر دارد. این نوع تراکت را می‌توان روی کاغذهای مختلف با کیفیت بالا چاپ کرد.

سایز A3: این نوع تراکت دو برابر سایز A4 بوده و معمولاً در تبلیغات و انتخابات از آن استفاده می‌شود. تراکت‌های A3 را می‌توان روی کاغذهای تحریر و گلاسه و بدون محدودیت رنگی چاپ کرد.

سایز B6: کوچکترین سایز تراکت سری B بوده و دارای ابعاد ۱۲ در ۱۷ سانتی‌متر است. این سایز تراکت را معمولاً روی کاغذ تحریر و گلاسه چاپ می‌کنند.

سایز B5: دارای ابعاد ۱۷ در ۲۴ سانتی‌متر بوده و بر روی کاغذهای تحریر و گلاسه چاپ می‌شود.

سایز B4: دارای ابعاد ۲۴ در ۳۴ سانتی‌متر بوده و بر روی کاغذهای تحریر و گلاسه قابل چاپ است.

چاپ تراکت ارزان در تهران با تحویل فوری

نکات مهم برای سفارش چاپ تراکت فوری

طراحی تراکت برای چاپ نیاز به رعایت نکات مهمی دارد تا محصول یا خدمات شما بهتر دیده شوند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

محتوا: محتوای تراکت بسیار مهم است. باید مطالب خود را برای مخاطبان هدفتان بسیار مناسب و جذاب بنویسید. سعی کنید متن کوتاه و مفیدی را انتخاب کنید تا خواننده به راحتی بتواند آن را مطالعه کند. همچنین، توصیه می‌شود که متن تراکت شما کمتر از ۲۵۰ کلمه باشد.

ساختار: از یک ساختار منظم در طراحی تراکت استفاده کنید. سرفصل‌ها و عناوین کوچکتر را برای جلب توجه خواننده بنویسید. ایجاد سلسله مراتب در طراحی تراکت باعث افزایش خوانایی آن می‌شود.

استفاده از رنگ: برای جلب توجه خواننده، از رنگ‌های جذاب استفاده کنید. البته بهتر است تعداد رنگ‌های استفاده شده زیاد نباشد. استفاده از دو یا سه رنگ بهتر است تا حواس خواننده پرت نشود. همچنین، از تصاویر جذاب و با کیفیت در طراحی تراکت استفاده کنید.

ارائه اطلاعات: متن تراکت باید حاوی اطلاعات مناسب باشد. سعی کنید متن را به گونه‌ای تنظیم کنید که خواننده ترغیب شود، فوراً برای دریافت خدمات شما اقدام کند. می‌توانید در تراکت به تخفیف‌ها هیجان انگیز اشاره کنید.

بررسی نهایی: قبل از چاپ نهایی، متن تراکت را چندین بار مطالعه کنید تا اشتباهات چاپی نداشته باشد. در صورت شک، بهتر است ابتدا تراکت را به تعداد کمتری چاپ کنید تا از کیفیت نهایی اطمینان حاصل شود.

خدمات چاپ فوری تیم گرافیک

تیم گرافیک یک مرکز تخصصی است که با استفاده از بهترین تجهیزات چاپی، خدمات خود را ارائه داده و در طی ۱۵ سال فعالیت خود به یک برند معتبر در این حوزه تبدیل شده است. مشتریان این تیم، اغلب برندها و موسسات معروفی هستند که تراکت، کارت ویزیت و بنرهای تبلیغاتی بخشی از فعالیت‌های اصلی تبلیغاتی‌شان است.

هدف اصلی تیم گرافیک از همان ابتدای فعالیت خود ارائه خدمات با کیفیت بالا و متنوع بوده و توانسته موفقیت بالایی را در این زمینه کسب کند. این مجموعه مناسب‌ترین قیمت را با گارانتی چاپ باکیفیت به مشتریان خود ارائه داده و علاوه بر چاپ کارت ویزیت، خدمات دیگری از جمله چاپ افست برای کارت ویزیت، تراکت، بروشور و پوستر، چاپ دیجیتال برای کاتالوگ کم تیراژ، گواهینامه، کارت پرسنلی و کارت ویزیت کم تیراژ، چاپ بنر و خدمات دیگر مانند تابلوهای استیل، قاب فنری، مهر و چاپ چارپ برچسب اموال را هم انجام می‌دهد.

چاپ تراکت ارزان در تهران با تحویل فوری

کیفیت بالای تبلیغات با انتخاب بهترین تیم چاپ تراکت فوری

چاپ تراکت در تهران برای کسب و کارهای جدید، روشی ارزان و موثر برای تبلیغات است. معمولاً محتوای کمی در تراکت‌ها قرار گرفته و می‌تواند در زمان کوتاهی باعث آشنایی افراد مختلف با خدمات شما شود. برای موفقیت بیشتر در استفاده از تراکت‌های تبلیغاتی، باید فاکتورهای طراحی و چاپ را که در این مطلب به آن اشاره کردیم در نظر بگیرید و مدلی را با جذابیت بالاتر برای جذب مشتریان هدف خود انتخاب کنید. تیم گرافیک سفارشات را از سراسر ایران پذیرفته و به سرعت چاپ و ارسال می‌کنند. انتخاب یک مجموعه چاپ مناسب برای تبلیغات شما بسیار مهم است تا بهترین نتیجه را با هزینه مناسب دریافت کنید. تبلیغات چاپی هنوز هم جای خود را در کنار تبلیغات آنلاین و دیجیتال دارد و به خصوص برای معرفی محصولات جدید و رویدادهای فوری بهترین انتخاب خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها