شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کتاب «توهم بصری در هنرهای تجسمی جهان» منتشر شد

کتاب «توهم بصری در هنرهای تجسمی جهان» نوشتهٔ پدرام حکیم‌زاده از انتشارات شهر پدرام منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «توهم بصری در هنرهای تجسمی جهان» نوشتهٔ پدرام حکیم‌زاده از انتشارات شهر پدرام منتشر شد. این کتاب با موضوع خطای دید و ادراک بصری در هنر شناخته شده است و در نوبت اول به قیمت ۳۲۰ هزار تومان در ۳۰۱ صفحه به تازگی وارد بازار کتاب شد.

«توهم بصری در هنرهای تجسمی جهان» به‌عنوان یک کتاب جامع در هنرهای تجسمی است که می‌تواند افراد علاقه‌مند به این حوزه را با نگاه دقیق‌تری نسبت به چگونگی خطای دید و شناخت ادراک بصری آشنا کند. این کتاب علاوه بر تأکید بر متون تخصصی در این حوزه به تصاویری اشاره دارد که تماماً حاکی از آن است که در زمرهٔ نقاشان و گرافیستان قرار دارد.

کتاب «توهم بصری در هنرهای تجسمی جهان» با معرفی ساختمان دید انسان و زوایای آن آغاز می‌کند و در بخش‌های میانی کتاب به معرفی معروف‌ترین خطاهای دید در جهان و معرفی معروف‌ترین هنرمندان توهم بصری با تسلط کامل پرداخته است.

این کتاب به‌عنوان یک کتاب جامع برای دانش‌آموختگان و هنرآموزان در حوزهٔ گرافیک و نقاشی همچنین اساتید در این حوزه می‌تواند بسیار مناسب باشد و با ارائه ترفندها و تکنیک‌های جدید آگاهی بیشتری نسبت به این حوزه خواهد داد. این کتاب باتکیه‌بر نگاه جامع به شناخت ادراک بصری به معرفی آثار معروف جهان نیز توجه ویژه‌ای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها