سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر برگزار می‌شود

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر گفت: از ابتدای سال اختتامیه ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در زنجان برگزار شده است.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: بسیج هنرمندان رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف از این رویداد فرهنگی، بازنمایی عظمت و شکوه سیلی محکم ملت ایران به رژیم صهیونیستی است که در بخش‌های مختلف اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان افزود: قالب‌های هنری _ رسانه‌ای این رویداد شامل عکس‌نوشته، پوستر و تصویرسازی، استوری موشن و کاریکاتور است.

رستمخانی گفت: همچنین قالب‌های ادبی این رویداد هم شامل شعر، متن ادبی کوتاه، تایپوگرافی، سرود و داستان کوتاه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد، اضافه کرد: پس از انتخاب هیئت داوران به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: همچنین بهترین آثار در حوزه شعر، داستان و متن ادبی کوتاه تبدیل به یک کتابچه خواهد شد.

وی به سایر برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج هنرمندان اشاره کرد و گفت: پنجمین کنگره سراسری شعر بسیج، یازدهمین جایزه داستان کوتاه ادب، پنجمین جشنواره فیلم بسیج و چهاردهمین جشنواره تئاتر از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط این سازمان است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سکینه بهره ور علی نودهی IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    با سلام لطفا اطلاعات مربوط به شرکت در رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر را در سایت اطلاعات لام بفرمایید. در خبر ذکر شده تاریخی قید نشده است. با تشکر از، پاسخگویی تان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط