یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
هدف ما کمک به تربیت فرزندان خانواده‌های پرمشغله است

مدیر روابط‌عمومی انتشارات نکودست گفت: مطالب ما در حوزه‌های مختلف تربیتی و فرهنگی مانند دیر خوابیدن، استفاده از تلفن همراه، نظم و انضباط و امثال این‌هاست. در واقع با توجه به افزایش مشغله خانواده‌ها سعی کرده‌ایم در تربیت فرزندان به آن‌ها کمک کنیم.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به بخش کودک و نوجوان انتشارات نکودست اشاره و بیان کرد: ما از سال گذشته واحد کتاب‌های «نکو» را راه‌اندازی کردیم که واحد کودک و نوجوان انتشارات نکودست است و تا به حال ۱۰ عنوان کتاب تولید کرده‌ایم که در حوزه آموزش رفتاری کودکان و مطابق با دغدغه‌های روز والدین هستند؛ مثلاً سلام کردن، صبحانه خوردن، مسواک زدن، مصرف دارو و….

او در خصوص قالب تولید کتاب‌های این مجموعه و مزیت آن‌ها گفت: این کتاب‌ها به زبان شعر تولید شده‌اند و کاملاً تألیفی هستند و طراحی آن‌ها به صورت کمیک و رئال، همراه با نقاشی انجام شده است. مزیت اصلی کتاب‌های ما بارکد دوبُعدی(QR code) تعریف‌شده در پشت جلد کتاب‌هاست که همه آن‌ها فایل صوتی به صورت موزیکال دارند و خانواده‌هایی که به علت مشغله زیاد وقت کافی ندارند، می‌توانند با استفاده از این بارکد دوبعدی، مطالب این کتاب‌ها را به صورت صوتی و همراه با موسیقی برای فرزند خود پخش کنند.

نظری در توضیح مجموعه کتاب‌داستان‌های ۱۰ جلدی «گلی و قلی» نیز بیان کرد: ما دو شخصیت را به نام‌های «گلی» و «قلی» طراحی کرده‌ایم که دو خواهر و برادر هستند. این خواهر و برادر در طول روز و فعالیت‌های روزانه با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌شوند؛ از بازی کردی تا غذا خوردن و مصرف دارو و …. این‌ها را آمده‌ایم به زبان شعر پیاده کرده‌ایم. مطالب در حوزه‌های مختلف تربیتی و فرهنگی مانند دیر خوابیدن، استفاده از تلفن همراه، نظم و انضباط و امثال این‌هاست. در واقع با توجه به افزایش مشغله خانواده‌ها سعی کرده‌ایم در تربیت فرزندان به آن‌ها کمکی کنیم.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها