سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
اعضای انجمن کلیمیان به‌عنوان یک ایرانی در نمایشگاه کتاب حاضر هستند

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، درباره حضور انجمن کلیمیان در نمایشگاه کتاب تهران گفت: هدف، فقط فروش کتاب نیست؛ بلکه می‌خواهیم نشان دهیم جزئی از جامعه ایرانی هستیم.

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن تقدیر از همکاری‌های مناسب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن کلیمیان در برپایی غرفه این انجمن در نمایشگاه گفت: انجمن کلیمیان تهران از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه است و مسئولان نمایشگاه در اجاره غرفه همکاری‌های خوبی داشتند.

نماینده کلیمیان کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انجمن کلیمیان تهران، چندمین سال متوالی است که در نمایشگاه کتاب شرکت می‌کند، بیان کرد: هدف، فقط فروش کتاب نیست؛ بلکه می‌خواهیم نشان دهیم جزئی از جامعه ایرانی هستیم.

وی درباره بازدید از نمایشگاه کتاب و استقبال زیاد مخاطبان گفت و افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی، اقبال مردم به کتاب کاهش پیدا کرده است؛ امیدوارم نمایشگاه کتاب بیش از یک‌بار در سال برگزار شود تا شاهد رونق صنعت نشر و فرهنگ کتابخوانی و ارتقای فرهنگ جامعه باشیم.

مدیرمسئول نشریه «افق بینا» با اشاره به اینکه با فضای نشر و کتاب بیگانه نیست بیان کرد: کتاب «فرهنگ عبری به فارسی حیم» و چندین عنوان کتاب دیگر از سوی انجمن کلیمیان ایران منتشر شده است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها