مصوبه هیأت انتخاب و خرید کتاب اعلام شد؛

خرید بیش از 15 میلیارد ریال کتاب از ناشران

 
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
 
 
هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پانصد و هفتاد و هفتمین جلسه خود، خرید بیش از 15 میلیارد ریال کتاب از ناشران را تصویب کرد.
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه پانصد و هفتاد و هفتمین هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 429 عنوان کتاب در 72 هزار و 400 نسخه به مبلغ کل 15 میلیارد و 390 میلیون و یکصد هزار ریال برای خرید مورد تصویب قرار گرفت.
 
عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده است.
 
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبه‌روی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبه‌روی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:

١- رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی‌حسابی و امور مالی)
 
٢- کپی پروانه نشر معتبر (در زمان دریافت حواله، پروانه نشر حداقل تا ٢ ماه آینده دارای اعتبار باشد)، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه ناشر
 
٣- فاکتور فروش رسمی سربرگ ناشر
 
٤- اعلام شماره حساب در یکی از بانک‌های ملی به نام صاحب پروانه نشر

٥- ارائه تصویر کد اقتصادی (سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات)
 
ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد واقع در جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گل‌ها، مجتمع سازمان نهضت سوادآموزی، انبار مرکزی ستاد اقامه نماز (آقای بی‌پروا)، تلفن: ٤٤٥١٩٢٣٢ و ١٤٧٤٤٠١-٠٩١٢ مراجعه کنند.
 
ج) ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
 
د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو با توجه به اقتضائات اداری – مالی  معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.
 
ه) برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس گرفته شود:
 
١- دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسه‌ها                ٣٨٥١٣٠٤٩  
٢- دفتر تنظیم حواله خرید کتاب                           ٣٨٥١٢٨٥٠
٣- دفتر امور مالی                                              ٣٨٥١٢٩٩٤ 
Share/Save/Bookmark
کد مطلب: 251025