​مدیرمسئول نشر «فرهنگ فردا»:

موفقیت ناشران پزشکی به تولید محتوای جدید وابسته است

 
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
 
 
مدیر مسئول نشر «فرهنگ فردا» با اشاره به لزوم توجه ناشران به تولید مطلوب کتاب با محتوای به‌روز گفت: توجه به نوآوری و به‌روز کردن محتوا و استفاده از آخرین روش‌های چاپ در موفقیت ناشران پزشکی و دارویی موثر است.
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی و نخستین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور، کامران احمدی، نویسنده و مدیرمسئول نشر «فرهنگ فردا»، درباره برگزاری نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی در شهریورماه سال جاری، گفت: مهم‌ترین رسالت برگزاری این نمایشگاه، اطلاع‌رسانی به مخاطبان خاص و همچنین برگزاری مستمر آن است.  

وی با اشاره به زمان برگزاری دومین دوره نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی افزود: با توجه به برگزاری این نمایشگاه همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها می‌توان انتظار داشت که بازتاب خوبی بین گروه دانشجویان مرتبط با رشته پزشکی داشته باشد.

احمدی درباره مشکلات تالیف کتاب‌های تخصصی پزشکی اظهار کرد: مشکلات احتمالی ایجاد شده و رفع آن‌ها، بستگی به مولف دارد و انتظار حمایتی که برخی افراد در این حوزه از آن دم می‌زنند، ابتدا باید از سوی خود مولف انجام شود. مولف با تسلط بر حرفه، افزایش کیفیت مطالب و شناسایی مخاطبان خود، می‌تواند از تولیدات حمایت و به بهترین نحو به گروه مخاطبان ارائه کند.

مدیرمسئول نشر «فرهنگ فردا» درباره ادغام نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و نمایشگاه ایران فارما افزود: ادغام این دو نمایشگاه اختلالی در رسالت هر یک از آن‌ها ایجاد نمی‌کند. اطلاع‌رسانی مناسب، فرهنگ‌سازی برای ادامه جریان برگزاری نمایشگاه در سال‌های آینده و سالانه شدن آن و ارائه تسهیلات قابل‌ توجه به دانشجویان گروه‌های مختلف پزشکی روند برپایی نمایشگاه را موفقیت‌آمیز کند.

این فعال حوزه نشر ادامه داد: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند با اطلاع‌رسانی جامع از برگزاری دومین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب پزشکی، مولفان این حوزه را حمایت کند؛ علاوه بر این درباره کسب مجوز و یا طی شدن مراحل کار، قوانین دست و پا گیر بر سر راه مولف قرار نگیرد و روند با سهولت بیشتری طی شود.

احمدی با اشاره به لزوم تولید محتوای به روز در حوزه نشر علوم پزشکی  اظهار کرد: توجه به نوآوری و به‌روز کردن محتوا و استفاده از آخرین روش‌های چاپ در موفقیت ناشران پزشکی و دارویی موثر است.

دومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی و پزشکی دانشگاهی و نخستین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور، 21 تا 23 شهریورماه امسال در مصلی تهران برگزار می‌شود.
Share/Save/Bookmark
کد مطلب: 251109