چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
با استقبال زیاد مشتریان روبه‌رو شدیم

رضا رجب‌زاده درباره میزان استقبال مردم از طرح عیدانه کتاب گفت: باید زمان محدودتری برای طرح‌های حمایتی در نظر گرفت؛ چراکه میزان یارانه تخصیص‌ یافته پاسخگوی استقبال مشتریان نیست.

رضا رجب‌زاده مدیرمسئول پردیس کتاب مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره طرح عیدانه کتاب گفت: با توجه اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغاتی که از این طرح‌ها در هر فصل داشتیم، با استقبال زیاد مشتریان روبه‌رو شدیم. لازم به ذکر است که میزان یارانه اختصاص داده شده پاسخ‌گوی استقبال افراد نیست، چراکه در یک مدت زمان کوتاه یارانه به اتمام می‌رسد و برخی افراد با توجه به اینکه زمان برای اجرای طرح باقی مانده است به فروشگاه مراجعه می‌کنند و از اتمام یارانه ناراضی می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدت زمان اختصاص داده شده به طرح عیدانه کتاب کافی است، گفت: به نظر من مدت زمان زیادی را نباید به این طرح‌ها اختصاص داد؛ به این دلیل که اگر روزهای زیادی این طرح‌ها اجرا شود افراد فقط در همان روزها به خرید کتاب می‌پردازند و در دیگر روزهای سال با افت فروش مواجه می‌شویم.

رجب زاده درباره تبلیغات صورت گرفته در طرح عیدانه کتاب افزود: در طرح عیدانه کتاب بیشتر تبلیغات ما از طریق رسانه‌‌های مجازی بوده که سعی کردیم نسبت به طرح‌های قبلی کمتر باشد و در کل تصمیم بر آن داریم که تبلیغات طرح‌های کتاب را کاهش دهیم تا میزان نارضایتی مشتریان از مراجعه به فروشگاه و اتمام یارانه تخصیص یافته اتفاق نیفتد؛ به عبارت دیگر به اندازه یارانه‌مان برای عیدانه کتاب تبلیغ می‌کنیم و تلاش داریم با روال عادی به فروش کتاب‌ها در طرح عیدانه کتاب بپردازیم.

مدیرمسئول پردیس کتاب مشهد با اشاره به اینکه در همه طرح‌های فصلی کتاب شرکت کرده است خاطر نشان کرد: به نظر من میزان اعتبار پاسخگوی استقبال مردم نیست بنابراین باید زمان محدودتری برای آن در نظر گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها