خبرگزاری کتاب ايران (IBNA) 24 آذر 1398 ساعت 16:14 http://www.ibna.ir/fa/doc/tolidi/284748/پیش-فروش-کارآفرینی-چیست-چگونه-می-توان-اندازه-گیری-همبودگاه -------------------------------------------------- عنوان : پیش‌فروش «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد» در همبودگاه -------------------------------------------------- کتاب «کارآفرینی چیست و چگونه می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد»، به روش تأمین مالی جمعی روی وب‌سایت همبودگاه قرار گرفت. متن : به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همبودگاه، یک پلتفرم تأمین مالی جمعی کرادفاندینگ در حوزه کتاب است. یکی از جدیدترین کتاب هایی که روی وب سایت همبودگاه به روش تأمین مالی جمعی، در حال پیش فروش است، کتاب کارآفرینی چیست و چگونه می توان آن را اندازه گیری کرد؟ با ترجمه آیدین سلام زاده؛ مدرس دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و علامه طباطبایی در حوزه های کسب وکار و کارآفرینی است. کتاب کارآفرینی چیست و چگونه می توان آن را اندازه گیری کرد به مرور متداول ترین تعاریف کارآفرینی (به ویژه با تمرکز بر دیدگاه های مبتنی بر اقتصاد نظری به عنوان یکی از ریشه های اصلی شکل گیری حوزه کارآفرینی)، شناسایی عناصر مشترک تعاریف و نظریه های کارآفرینی و بررسی تمایز های مهم بین آن ها می پردازد. هدف این کتاب، مقایسه دیدگاه های مختلف و شاخص های موجود برای سنجش مفهوم کارآفرینی است. از آنجایی که از دید بسیاری از افراد، تعاریف کارآفرینی انسجام و دقت بالایی ندارند، این کتاب می کوشد تا بین دیدگاه های مختلف، تعاریف و شاخص های سنجش آن ارتباط ایجاد کرده و به این ازهم گسستگی ظاهری پایان دهد. این کتاب با هدف ایجاد درکی مشترک در بین فعالان و علاقه مندان حوزه کارآفرینی نوشته شده و سعی دارد تا مصادیق نادرستی را که در بین مخاطبان این حوزه جذاب وجود دارد، تصحیح کند. مخاطبان این اثر را می توان در چند دسته طبقه بندی کرد: سازمان ها و فعالان عرصه کارآفرینی، سیاستگذاران حوزه کارآفرینی، محققان و اندیشمندان حوزه کارآفرینی و دانشجویان رشته های کارآفرینی و حوزه های مرتبطی که واحد درسی مرتبط با کارآفرینی را می گذرانند. کتاب حاضر می کوشد تا با نگاهی جامع، تعاریف کارآفرینی و مصادیق آن را به گونه ای پیوسته و منسجم در ذهن مخاطبان خود جای داده و از بدفهمی های موجود در این زمینه جلوگیری کند.