دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
نقی سلیمانی «قصه‌های پیامبر و فرزندانش» را می‌نویسد

نقی سلیمانی، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، کار نگارش چندین اثر مختلف را به صورت همزمان انجام می‌دهد. جلد ششم مجموعه «قصه‌های پیامبر و فرزندانش» یکی از این آثار است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «قصه‌های پیامبر و فرزندانش» مجموعه داستان‌هایی درباره‌ پیامبر (ص)، معصومین و امامان (ع) است که فرازهایی از زندگی این بزرگان را به صورت قصه برای مخاطبان گروه سنی «ج» بازگو می‌کند. 

نقی سلیمانی درباره‌ پیشرفت کار نگارش این مجموعه گفت: پنج جلد نخست این مجموعه را نوشته و به انتشارات «امیرکبیر» تحویل داده‌ام و ناشر در حال ویرایش و تصویرگری این مجلدات است. در حال حاضر نیز مشغول تالیف جلد ششم از این مجموعه هستم. 

نویسنده‌ مجموعه «کارگاه بچه‌ها» ادامه داد: اثر دیگری با نام «قصه‌هایی که پیامبر(ص) گفت» نیز برای انتشارات امیرکبیر نوشته‌ام و این کتاب هم مرحله تصویرگری را پشت سر می‌گذارد. 

سلیمانی مدتی است که نگارش مجموعه رمان نوجوانی را بر مبنای زندگی حضرت محمد(ص) آغاز کرده است. مجلد «بزرگسالی» این رمان در سال 1391 در کتابفروشی‌ها عرضه شد. او درباره پیشرفت کار این مجموعه توضیح داد: این روزها مشغول تحقیق و نگارش جلد میانسالی(1) مجموعه رمان پیامبر(ص) هستم. البته بخش اول این کتاب را نوشته‌ام و به ناشر تحویل داده‌ام. 

این نویسنده‌ درباره موضوع این بخش از رمان پیامبر(ص) توضیح داد: این بخش وقایع زندگی حضرت محمد(ص) در مکه را بازگو می‌کند و شخصیت‌های اصلی آن کسانی هستند که در آن دوران ویژه به پیامبر اسلام گرویدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها