سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
«نهج‌البلاغه همراه» در مصلی پرفروش شد

آثار پرفروش بنیاد نهج‌البلاغه در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشخص شدند. از این آثار پر فروش می‌توان به مجموعه 12 جلدی «نهج‌البلاغه همراه» اشاره کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه 12 جلدی «نهج‌البلاغه همراه» با ترجمه آیت‌الله سید جمال‌الدین‌ دین‌پرور از سوی بنیاد نهج‌البلاغه چاپ شده است و از پرفروش‌ترین آثار این بنیاد به شمار می‌رود. این اثر دارای ترجمه فارسی ساده و روان است که هر خواننده‌ای می‌تواند از این اثر در همه جا استفاده کند.

از دیگر آثار این نشر می‌توان به کتاب «اعراب نهج‌البلاغه» اشاره کرد، کتابی که برای پژوهشگران علوم قرآنی و حدیث کاربرد دارد. این اثر حکم یک فرهنگ‌نامه لغت نهج‌البلاغه را داراست و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، از «اعراب نهج‌البلاغه» استقبال خوبی کرده‌اند.

از مهم‌ترین آثار چاپ نخست این بنیاد، مجموعه 30 جلدی «احادیث امیرالمومنین (ع)» است که از سوی پژوهشگران و نویسندگان بنیاد نهج‌البلاغه نوشته شده و تا زمان برپایی نمایشگاه به وسیله همین بنیاد منتشر شده است.

کتاب احادیث امیرالمومنین(ع) که زیر نظر آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور به نگارش درآمده است، برای دانشجویان، طلاب و افرادی که در حوزه حدیث تحقیق و پژوهش انجام می‌دهند، مکتوبی مفید و قابل استفاده خواهد بود.

از این مجموعه ساعت 14 فردا(چهارشنبه) با حضور مسوولان بنیاد نهج‌البلاغه و آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور در غرفه این بنیاد که در راهرو 28 غرفه 5 قرار دارد، رونمایی خواهد شد. 

بیست‌ و ششمین نمایشگاه بیت المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط