دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
رونمایی از «رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتابخوانی»

کتاب «اندیشه ناب» که شامل بیانات مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتابخوانی است در برنامه «یک کتاب، یک نویسنده» فرهنگسرای کار رونمایی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت ارتقا فرهنگ مطالعه، نیاز شهروندان به آشنایی با تازه‌های کتاب و نویسندگان جدید، فرهنگسرای کار به همت کتابخانه علامه طباطبایی هر ماه برنامه «یک کتاب، یک نویسنده» را برگزار می كند. 

در برنامه امروز، کتاب «اندیشه ناب» که دربر دارنده بیانات کوتاه و کاربردی مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی، اهمیت نمایشگاه کتاب، نقش کتاب در تبیین انقلاب اسلامی ایران، نقد کتاب رونمایی خواهد شد. 

این برنامه حسین رحیمی، نویسنده کتاب و علیرضا محمودی منتقد برنامه به همراه شماری از علاقه‌مندان به حوزه نقد و معرفی کتاب برگزار مي شود. 

«بهره‌وری و ارتقا کیفیت در مدیریت فرهنگی»، «معیارهای اثربخشی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی»، «راهبردها و راهکارهای ارتقا کیفیت در خدمات و محصولات فرهنگی» و «ترسیم هندسه محتوایی سبک زندگی» از جمله آثار حسین رحیمی است که در جشنواره مطالعات فرهنگی شهرداری تهران به عنوان مقالات و پژوهش‌های برگزیده انتخاب شده‌اند. 

مراسم رونمایی کتاب «اندیشه ناب» امروز (دوشنبه 17 تیرماه) از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای کار به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوبی، تقاطع خیابان هاشمی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66029060 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها