پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، یک رویداد بزرگ فرهنگی است

سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در آئین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، یک رویداد بزرگ فرهنگی است و امیدواریم که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور‌های اسلامی ثبت شود و هرساله شاهد برگزاری آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب استان قم، سیدموسی حسینی کاشانی چهارشنبه شب (25 بهمن‌ماه) در آئین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای قدس این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برای برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، تلاش‌های بسیار زیادی شده و بدون تردید اگر همکاری و همدلی مسئولان استان نبود، شاهد برپایی این نمایشگاه نبودیم.

وی افزود: همکاری بسیار خوبی با تعاونی ناشران و اداره‌کل ارشاد استان قم انجام شد و امروز شاهد هستیم که نمایشگاه در مصلی برپا و افتتاح می‌شود و به همین دلیل نیز نماز جمعه در دو هفته آتی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، گفت: از حمایت‌ها و پیگیری‌های بسیار زیاد استاندار، شهردار و همه نهاد‌ها و افرادی که در برگزاری این نمایشگاه همکاری و کمک کردند، تشکر می‌کنم و امیدواریم که نمایشگاه به‌صورت مطلوب برگزار شود.

سیدموسی حسینی کاشانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، یک رویداد بزرگ فرهنگی است و امیدواریم که این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور‌های اسلامی ثبت شود و هرساله شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط