یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
کتاب «آینه‌های شکسته» در ایلام  رونمایی و نقد می‌شود

ایلام- معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: آئین نقد و بررسی و رونمایی از کتاب «آینه‌های شکسته» نوشته مجتبی نظری با حضور محمدعلی قاسمی نویسنده و شاعر و منتقد پیشکسوت و حسین شکربیگی برگزار می‌شود.

منصور محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: آئین نقد و بررسی و رونمایی از کتاب آینه‌های شکیته نوشته مجتبی نظری باحضور محمدعلی قاسمی نویسنده، شاعر و منتقد پیشکسوت و حسین شکربیگی نویسنده و شاعر برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کتاب که به آوارگی مردم ایلام و بمباران هوایی شهر ایلام پرداخته، روز دوشنبه سی‌ام مردادماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام در ساعت 17 برگزار می‌شود.

وی افرود: در راستای تقویت فرهنگ نقد و بررسی و آثار ادبی و نیز معرفی آثار مولفان بومی استان، سلسله نقد و بررسی و رونمایی از این آثار به همت موسسه فرهنگی هنری عصر پیام ایلام و با حصور منتقدان، نویسندگان و علاقه‌مندان به آثار ادبیات برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: نقد و بررسی علاوه بر واکاوی لایه‌های پنهان آثار، موجب رشد و تعالی اثر و مولف در بازنویسی و ویرایش اثر در چاپ‌های بعدی از نظرات و دیدگاه‌های منتقدان و صاحب نظران بهره‌مند می‌شود.
 
 
وی با اشاره به اهمیت نقد و بررسی منصفانه و از روی شناخت و آگاهی گفت: هرگاه نقد، علمی، منصفانه  آگاهانه و بدون جانبداری انجام شود، می‌توان رشد و تعالی و بالندگی را اثر مشاهده کرد.
 
وی ادامه داد: این آئین با مشارکت ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و خانه کتاب و ادبیات ایران و تلاش‌های موسسه فرهنگی‌هنری عصر پیام ایلام،به مدیریت واحد زهرایی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا، انتشارات جوهرحیات، آینه‌های شکسته، نوشته مجتبی نظری، را در 205 صفحه در نوبت اول چاپ در سال 1400چاپ و منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها