پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کارگاه قصه‌گویی و شعرخوانی ویژه کودکان نیازمند برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کارگاه‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی و پخش فیلم برای دانش‌آموزان و کودکان نیازمند برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های متقابل و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند این اداره کل با کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به 8 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: به منظور ترویج فرهنگ خیر و احسان و ارائه خدمات فرهنگی به این گروه از مددجویان کمیته امداد همکاری‌های مشترک آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه شناسایی و حمایت از کودکان و نوجوانان تحت حمایت مستعد و علاقمند به فعالیت‌های هنری در راستای پرورش، ایجاد و توسعه فرصت‌های برابر در قالب این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود، افزود: همچنین امکان عضویت رایگان این دانش‌‌آموزان در کانون پرورش فکری فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در ما‌ه‌های آتی کارگاه‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی و پخش فیلم برای دانش‌آموزان و کودکان نیازمند برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری گفت‌وگوهای آزاد، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ادبی به مناسبت هفته ملی کودک برای اعضای کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌هایی است که برای این افراد برگزار خواهد شد.

عیسی‌خانی ادامه داد: انتشار آثار برگزیده مربوط به فعالیت‌ها و مسابقات مشترک در حوزه فرهنگ، انفاق و انسان دوستی نیز از دیگر اقدامات مشترکی است که با همکاری کمیته امداد و کانون پرورش فکری زنجان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در قالب این تفاهم‌نامه کمیته امداد نیز اعضای کانون پرورش فکری را که نیاز به حمایت دارد، تحت پوشش قرار داده و خدمات حمایتی و مالی را در قبال آنها ارائه می‌دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها