دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
‌ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی است

ایلام- معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام گفت: ‌ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)در ایلام، محمدسبحان حسنی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: ‌ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین ارکان توسعه فرهنگی است.
 
وی افزود: ایران اسلامی از پیشینه غنی بالایی در حوزه فرهنگ برخوردار است، لذا جامعه‌ای که از فرهنگ غنی برخوردار باشد بدون شک دارای قدرت بیشتری در ابعاد مختلف است.

حسنی بیان کرد: فرهنگ یکی از مهمترین اولویت‌ها برای هر کشوری است و بر همین اساس دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ باید نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام همچنین با اشاره به ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه افزود: توسعه زیرساخت‌های این حوزه در جهت ارتقای فرهنگ تاثیرگذار است.

حسنی با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این زمینه باید تکمیل پروژه‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی با سرعت بیشتری دنبال شود‌.

معاون استاندار ایلام با بیان‌ اینکه فراهم کردن شرایط برای استفاده عموم از کتاب و کتابخوانی در جهت بالا بردن سطح آگاهی جامعه اثرگذار است،گفت: دستگاه‌های مربوطه برای رفع نیازمندی‌های حوزه فرهنگ در بخش‌های مختلف تلاش مضاعف داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها