یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
تامین اعتبار مراکز فرهنگی لرستان پیگیری خواهد شد

لرستان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: به منظور ایجاد انگیزه بیشتر برای مربیان کانون در انجام فعالیت‌های بیشتر در حوزه کودکان و نوجوانان همکاری‌های لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی لرستان صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، روز یکشنبه همزمان با هفته ملی کودک، سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان به همراه معاونین،حراست و کارشناسان این سازمان در اداره کل کانون پرورش فکری استان حضور یافت و از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون خرم‌آباد، مرکز تخصصی تئاتر عروسکی و مرکز علوم و نجوم بازدید و با مربیان و کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز به گفت‌وگو پرداختند.
 
حسن‌پور ضمن تبریک هفته ملی کودک و تقدیر از مجموعه کانون گفت: با فعالیت‌های کانون پرورش فکری آشنا هستم و افتخار می‌کنم که در ساخت بنای مرکز شماره ۲ خرم‌آباد مشارکت داشته‌ام.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه کانون ساختار درستی دارد و تمرکز آن بر روی پرورش کودک است افزود: استعداد کودکان در این سن پرورش پیدا می‌کند و فعالیت‌های هنری در ذهنشان ثبت می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه کانون بهترین مکان برای رشد فکری کودکان و نوجوان است بیان کرد: با داشتن امکانات و فضای مناسب زمینه‌ رشد قشر آینده‌ساز جامعه فراهم می‌شود.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان تاکید کرد: برای بچه‌ها زندگی کنیم و آینده‌ای بهتر برای آنها بسازیم. 
حسن‌پور با اشاره به اینکه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان همکاری‌های لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی لرستان از جمله احداث مرکز در سایت مسکن مهر خرم‌آباد، نورآباد، کوهدشت، تجهیز مراکز و راه‌اندازی و تجهیز گنبد رصدخانه مرکز علوم و نجوم کانون انجام می‌دهیم افزود: این اقدامات به منظور ایجاد انگیزه بیشتر برای مربیان کانون در انجام فعالیت‌های بیشتر در حوزه کودکان و نوجوانان صورت خواهد گرفت.
 
 محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نیز با تبریک هفته ملی کودک گفت: با آغاز هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی در مراکز کانون سراسر استان آغاز شده است.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان اضافه کرد: با همکاری و حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان به زودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی مرکز جدید در شهر خرم‌آباد، مرکز شماره ۲ نورآباد و کوهدشت، تجهیز و راه‌اندازی گنبد رصد مرکز نجوم باشیم.
 
وی افزود: بیش از ۲۱۰ ویژه‌برنامه فرهنگی، هنری‌، ادبی و اسلامی در هفته ملی کودک در کلیه مراکز استان برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها