پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۷
عرضه 22 كتاب از آيت‌الله جوادي آملي در نمايشگاه تهران

22 كتاب از آثار آيت‌الله جوادي آملي كه بعد از برگزاري نمايشگاه كتاب سال گذشته از سوي موسسه اسرا منتشر شده‌اند، در بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه مي‌شوند._

 مدير روابط عمومي موسسه اسرا، وابسته به دفتر آيت‌الله جوادي آملي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين‌كه موسسه اسرا با 100 عنوان كتاب در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور مي‌يابد، اظهار داشت: 22 عنوان از اين كتاب‌ها، جزو كتاب‌هايي‌اند كه بعد از برگزاري نمايشگاه كتاب سال گذشته منتشر شده‌اند يا طي روزهاي آينده تا زمان برپايي بيست و دومين نمايشگاه كتاب تهران از چاپ خارج مي‌شوند.

موسوي با بيان اين‌كه جلد 14 تا 16 تفسير تسنيم پس از نمايشگاه كتاب سال گذشته به چاپ رسيده‌اند، افزود: جلد شانزدهم اين تفسير تاكنون در بازار عرضه نشده است.

وي از عرضه كتاب «اسلام و محيط زيست» به همراه ترجمه عربي و انگليسي آن و كتاب الوحي و النبوه (پاسخ به شبهات در ارتباط با نبوت) به زبان عربي به عنوان برخي ديگر از كتاب‌هايي كه همزمان با برپايي نمايشگاه كتاب به نمايش درخواهند آمد، ياد كرد.

مدير روابط عمومي موسسه اسرا يادآور شد: ترجمه فارسي كتاب الوحي و النبوه نيز تا زمان آغاز نمايشگاه آماده انتشار خواهد شد.

وي ادامه داد: كتاب عين نضاخ كه تحرير «تمهيد القواعد» به شمار مي‌آيد نيز در غرفه موسسه اسرا به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

مدير روابط عمومي موسسه اسرا همچنين از عرضه برخي محصولات چند رسانه‌اي از سوي اين موسسه در نمايشگاه كتاب تهران خبر داد و افزود: فايل صوتي سخنان آيت‌الله جوادي آملي در بيان تفسير تسنيم به صورت MP3 در نمايشگاه عرضه خواهد شد.

وي از لوح فشرده «صهباي حج» سخنراني‌هاي آيت‌الله جوادي آملي درباره حج به عنوان يكي ديگر از محصولاتي كه در اين نمايشگاه عرضه خواهد شد، ياد كرد.

موسوي مطالب تقرير شده از آيت‌الله جوادي آملي درباره «زن» به همراه كتاب زن در آيينه جمال و جلال را از ديگر محصولات قابل عرضه در نمايشگاه كتاب برشمرد.

وي ادامه داد: در ايام برگزاري نمايشگاه كتاب، محققان موسسه اسرا نيز با حضور در غرفه اين موسسه، به سوالات حاضران و بازديدكنندگان پاسخ خواهند گفت.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها