شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
«کتابت قرآن کریم» در کتابخانه‌های عمومی لرستان آغاز شد

لرستان - به مناسبت هفته کتاب و همزمان با سایر استان‌های کشور، طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در کتابخانه‌های عمومی استان لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح سراسری کتابت قرآن کریم که از ویژه برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، در کتابخانه‌های عمومی استان لرستان نیز آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان در بازدید از روند اجرای این طرح در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد گفت: قرآن کلام وحی، کتاب هدایت و به عبارت امروزی نقشه راه زندگی انسان است.

سیدسجاد راستخانه با تاکید بر آموزش قرآن به خردسالان، بیان کرد: در دین مبین اسلام تکیه زیادی بر آموزش خردسال شده و کودکان باید از ابتدایی که قدرت فهم و یادگیری برایشان فراهم می‌شود با قرآن کریم آشنا شوند و آموزش آن‌را فرا بگیرند.

وی افزود: روش‌های مختلفی برای آشنایی و انس با قرآن برای کودکان وجود داشته که با توجه به شرایط باید از این روش‌ها استفاده کرد.

«کتابت قرآن کریم» در کتابخانه‌های عمومی لرستان آغاز شد

مدیرکل کتابخانه‌های عموی لرستان طرح کتابت قرآن کریم را یکی از طرح‌های موثر برای آشنایی کودکان با قرآن عنوان کرد و افزود: طرح سراسری کتابت قرآن کریم با مشارکت اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می‌شود.

راستخانه ادامه داد: کودکان هم استانی می‌توانند در ایام هفته کتاب به‌منظور مشارکت در این طرح به یکی از کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها