شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
فعالان عرصه ترویج کتابخوانی در دامغان تجلیل شدند

سمنان- طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، از کتابخانه‌های برگزیده شهرستان دامغان و کتابخوان های برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از دامغان، مراسم تجلیل از کتابخانه‌های برتر شهرستان دامغان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، فرماندار دامغان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در ادامه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد، کتابخوان‌های برتر شهرستان دامغان نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

آزاده امینیان رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایبنا، گفت: امسال کتابخانه عمومی منوچهری دامغانی به عنوان کتابخانه نمونه استان سمنان برگزیده شد و در مراسم امروز نیز از مسئولان این کتابخانه و کتابخوان های آن تقدیر به عمل آمد.

امینیان با بیان اینکه شهرستان دامغان علاقمندان پرشماری در زمینه کتاب و مطالعه دارد، تاکید کرد: کتابخانه های شهرستان پنج هزار و ۴۷۴ عضو فعال دارد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان همچنین ۲۱۷ هزار عنوان کتاب دارند، افزود: دامغان دارای ۱۰ کتابخانه نهادی است که سالانه عموم مردم از خدمات ان بهره مند می‌شوند.

در این مراسم از پیشکسوتان عرصه مطالعه و کتابخوانی شهرستان دامغان نیز قدردانی شد.

هدف از برگزاری این نوع مراسم ایجاد انگیزه در بین فعالان کتابخوانی و کتابخانه‌های عمومی اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها