چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
فراخوان طرح اهدای کتاب در پارسیان کارساز شد

هرمزگان- مسئول کتابخانه نبی اکرم‌(ص) شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان از استقبال فراخوان طرح اهدای کتاب خبر داد.

حلیمه روشن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از استقبال مردم فرهنگی و ادب دوست پارسیان از فراخوان طرح اهدای کتاب گفت و افزود: در یک ماه اخیر با دومین اهدای کتاب توسط خانواده‌ها مواجه بودیم که جای بسی خرسندی است.

وی اضافه کرد: یک زوج فرهنگی به نام‌های زهرا زرینی و اصغر زرینی به همراه فرزندان خردسالشان به این کتابخانه مراجعه کردند و بیش از ۸۰ نسخه کتاب اهدا کردند.

او ادامه داد: این خانواده، مهم‌ترین اهداف از اهدای کتاب را ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، غنی‌سازی منابع کتاب‌خانه‌ها، استفاده بهینه از کتاب‌های بلااستفاده موجود در منازل، تشویق مردم به اهدای کتاب به کتابخانه‌ها و نهادینه کردن فرهنگ اهدای کتاب در جامعه عنوان کردند.

این کتابدار هرمزگانی گفت: کتاب‌های آشپزی حوریه، تو می‌آیی، همیشه زندگی، صمیمانه با عروس و داماد، آخرین پیام آور، گفتگوی پیامبران با امت‌ها، دانش خانواده، مردان مریخی زنان ونوسی، فرهنگ علوم سیاسی، در مسیر رستگاری و … بخشی از کتاب‌های اهدایی این خانواده است.

اولین خانواده‌ای که چراغ این طرح را با اهدای کتاب برافروختند، منیژه آقا و حمزه حکمتی، زوج جوان کتابخوان بودند که ۲۲ عنوان کتاب به کتابخانه نبی اکرم (ص) شهرستان پارسیان اهدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها