چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تلاش برای درک ضرورت مطالعه از سوی دانش‌آموزان/ هرمزگانی‌ها عموما کتاب‌دوست هستند

هرمزگان - مدرس و متخصص نسخه‌های خطی گفت: تلاش کرده‌ایم دانش‌آموزان ضرورت مطالعه را درک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، علیرضا ماندگاری با حضور در غرفه خبرگزاری کتاب در هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: امروز دانش‌آموزان مدرسه را با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی به رویداد بزرگ نمایشگاه کتاب اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم دانش‌آموزان ضرورت مطالعه را درک کنند زیرا اگر کودکان احساس کنند که کتاب غذای روحشان است قطعاً استقبال بهتری خواهند کرد.

این مدرس و متخصص نسخه‌های خطی با توجه به دیرینگی کتاب در این جغرافیا گفت: هرمزگانی‌ها عموماً اقبال خوبی نسبت به کتاب دارند و این اقبال به کودکان هم تسری پیدا کرده که اتفاق بسیار خوشایندی است.

ماندگاری که بنیانگذار مدرسه پویندگان در بندرعباس نیز هست، از توجه مدرسه‌اش به اشاعه کتابخوانی گفت و ابراز داشت: طی مراسمی هر سال از ۱۰ تا ۱۵ نفر از کتابخوان ترین دانش آموزان مدرسه با اهدای جوایز نفیس قدردانی می‌کنیم.

این چهره فرهنگی و ادبی در پایان گفت: علاوه بر برنامه‌های کتاب محور، در این مدرسه، انجمن‌های علمی، ادبی و فرهنگی نیز در سال تحصیلی در مدرسه فعال هستند و اغلب از مفاخر حوزه ادبیات و فرهنگ به منظور حضور در این محافل دعوت می شود که مورد توجه دانش‌آموزان قرار گرفته است.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از روز شنبه ۲۱ بهمن تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس به روی دوستداران کتاب باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها