یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
نشست نقد و بررسی کتاب «مغز شما بیش از آنچه فکرش را بکنید می‌داند»

نشست نقد و بررسی کتاب «مغز شما بیش از آنچه فکرش را بکنید می‌داند» روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست نقد و بررسی کتاب «مغز شما بیش از آنچه فکرش را بکنید می‌داند» به همت میز علوم شناختی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم (پمفات) برگزار می‌شود.


این نشست روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ باحضور مجید خلیلی اردلی، مترجم کتاب، و پیمان حسنی ابهریان و فرهاد بیانی به عنوان ناقد در محل تالار فارابی پژوهشگاه برگزار خواهد شد. دبیر این نشست بر عهده فاطمه شفیعی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به آدرس پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی، تالار فارابی مراجعه کنند.


گفتنی است این نشست از شبکه دانشگاه ایرانی به نشانی iscs.ac.ir/tv/live و از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه به نشانی b۲n.ir/icscs پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    سلام ، مغز ما چیزی نمی داند بلکه واقعیت آن است که ارتباط ما با هستی یگانه هست .یعنی هر گونه که باشیم و حتی تصور کنیم در حقیقت نمودی از هستی را ظاهر نموده ایم. واین ارتباط مختص مغز نیست بلکه روح نیز هست اگر چنانچه مغز و روح را منفک تلقی کنیم .!!مهم آن است که نوع ارتباط انسان با پدیده های پیرامون خود چگونه است .؟ هر چه عمیق‌تر ، هشیارانه تر باشد متن هستی واضحتر نمود می نماید . حتی بعضی بر این باورند ، همانگونه که مغز و روح فعال هست به هستی جان می بخشد در واقع نوع ارتباط شناسایی نیست ، شناساندن است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط