دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کتاب «۱۰۸ شهید دانش آموز» در دامغان رونمایی شد

دامغان- آیین رونمایی از کتاب «۱۰۸ شهید دانش آموز» با حضور خانواده شهدا، جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان به کتاب در دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دامغان، آیین رونمایی از کتاب «۱۰۸ شهید دانش آموز» نوشته علی زارع (وصال) با حضور مسئولان شهرستان دامغان همزمان با صبح دوشنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

این برنامه به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و اولین سالروز تاسیس کانون خواهران شهدای شهرستان دامغان برگزار و جمعی از مسئولان از جمله نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در آن حضور داشتند.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم گفت: مکتوب کردن مجاهدت‌های رزمندگان سال‌های افتخار آفرین دفاع مقدس یکی از مهمترین گام‌های عملی در راستای تبیین است.

علیزاده برمی با بیان اینکه سیره شهدا برای نسل جوان باید ترویج و تبیین شود، ابراز کرد: یکی از بهترین راه‌های تبیین و ترویج سیره شهدا و ایثارگری آنها، کتاب و محصولات فرهنگی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی در شهرستان دامغان صورت گرفته اما باید استمرار داشته باشد، افزود: از ظرفیت نویسندگان بومی در شهرستان دامغان برای این منظور باید بیشتر استفاده شود.

موضوع این کتاب، شهدای دانش آموز شهرستان دامغان و مجاهدت‌های آنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها