یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
دوره «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی- دوره بررسی تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، سال گذشته و طی چند دوره، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی به خوانش و شرح کتاب انفطار صورت (مقالات شهید سید مرتضی آوینی پیرامون گرافیک انقلاب) در مشهد پرداخته شد و از این رهگذر، تاریخچه گرافیک ایران پیش و پس از انقلاب، ادوار مختلف و فراز و فرودهای بررسی شد.

در سال جاری قرار است دوره‌ای با عنوان تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب با بررسی ۴۰۰ پوستر تاریخ گرافیک ایران را طی ۴ جلسه و در چهار دوره با عناوین پیش از انقلاب اسلامی، مبارزات و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، دو دهه پس از جنگ و دوره پس از فتنه ۸۸ تا به امروز برگزار می‌شود.

در این دوره‌ها قرار است پوسترها از حیث رویکرد محتوایی، نماد شناسی، خاستگاه و تاثیرات اجتماعی، تکنیک های اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

این دوره از جلسات برای دانشجویان گرافیک و تصویرسازی، علاقمندان به مباحث گرافیک انقلاب، طراحان جوان گرافیک و پژوهشگران و علاقه‌مندان به تاریخ انقلاب و هنر انقلاب پیشنهاد می‌شود.

دوره بررسی تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب از ۱۸ فروردین الی ۸ اردیبهشت، شنبه‌ها ساعت ۱۶ در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی واقع در مشهد بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را در پیامرسان ایتا به شماره ۰۹۱۵۵۱۳۶۶۵۲ ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها