جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب را با هیچ موردی عوض نمی‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ موردی عوض نمی‌کنیم، مهم‌ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره مقام معظم رهبری توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی در آیین تکریم و معارفه مدیران جدید و پیشین موسسه ایران گفت: روزنامه ایران روزنامه دولت است. ما ۳۰۰ روزنامه در کشور داریم که یکی از آنها متعلق به دولت است آن هم در شرایطی که شاهد جنگ رسانه‌ای پیچیده هستیم و این موضوع، کار بیش از حد و شبانه‌روزی می‌طلبد.

وی افزود: ما ایام مبارکی را بعد از عید سعید فطر پشت سر می‌گذاریم و ان شاءالله مشمول رحمت و غفران الهی قرار گرفته باشیم. آشنایی ما با آقایان روزی‌طلب، صالحی و نادری به مقطع حضور در مرکز بررسی‌های ریاست جمهوری و مجموعه رجانیوز در سال ۸۵ بازمی‌گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان خدمات رسانه‌ای روزی‌طلب در سال‌های گذشته به ورود وی به حوزه‌های مختلف از جمله تاریخ امنیت جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد.

اسماعیلی گفت: روزی‌طلب فردی مسلط و قوی در این حوزه است که از روحیه پایمردی و عدالت خواهی وی ناشی می‌شود. روزی‌طلب با روحیه پُرکار خود در کنار روزنامه‌نگاری در حوزه انتشارات، آثار مکتوب و تولیدات سینمایی هم آثار کم نظیری را به ویژه درباره چهره منافقین رقم زد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر احسان صالحی نبود ما هیچ جایگزینی برای روزی‌طلب متصور نبودیم تا بتوانیم سطح کیفی روزنامه را بالا نگه داریم و امیدواریم افق‌گشایی‌های جدیدی را شاهد باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم مهم ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره رهبر انقلاب توصیف کرد

وزیر فرهنگ در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های حسن روزی‌طلب در دوره مسئولیت تقدیر کرد و حکم احسان صالحی را نیز به وی اعطا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها