سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
افزایش هزار متری فضای ناشران دانشگاهی در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی از افزایش فضای هزار متری ناشران دانشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

کاظم آرمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به وضعیت ناشران دانشگاهی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: ۱۸۲ ناشر دانشگاهی به‌صورت مستقل و ۶۰ ناشر با اعطای نمایندگی به دیگر ناشران امسال برای نمایشگاه حضوری بخش دانشگاهی در طبقات همکف و اول رواق غربی جانمایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ناشران دانشگاهی بیش از ۶‌هزار مترمربع غرفه درخواست کرده‌اند، گفت: براساس آیین‌نامه نمایشگاه و ظرفیت مفید رواق غربی، حدود ۵هزار و ۱۰۰ متر مربع غرفه در طبقات همکف و اول برای ناشران دانشگاهی جانمایی و پرداخت هزینه غرفه، متراژ اختصاصی اطلاع‌رسانی شده است.

آرمان‌پور با اشاره به افزایش ظرفیت بخش دانشگاهی در سال جاری، افزود: امسال حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع فضا به بخش دانشگاهی افزوده شده که حدود یک هزار مترمربع آن فضای مفید است و با این احتساب، همه ناشران ثبت‌نام کننده در بخش‌دانشگاهی جانمایی شدند.

وی درباره درخواست ناشران دانشگاهی حاضر در نمایشگاه کتاب تهران افزود: با توجه به درخواست متراژ غرفه از سوی ناشران دانشگاهی، از سال ۱۴۰۲ ناشران در دو طبقه همکف و طبقه اول رواق غربی جانمایی و حضور دارند.

مدیرمسئول انجمن ناشران کتاب دانشگاهی با بیان اینکه پیرو تمهیدات ستاد اجرایی در بازگشایی درهای ورودی غربی مصلی که در پی عملیات عمرانی انجام شده، امسال از حداکثر فضای مفید طبقه نخست برای جانمایی استفاده خواهد شد، گفت: امیدوارم با اطلاع‌رسانی مناسب برای تردد بازدیدکنندگان به‌ویژه در بخش دانشگاهی، مشکلات تردد طبقه اول تسهیل شود.

به‌گفته آرمان‌پور، انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی امسال با مشارکت ناشران، نویسندگان و دیگر اهالی حوزه نشر دانشگاهی در سرای علمی‌فرهنگی برنامه‌های نقد، رونمایی کتاب و میزگردهای علمی، کاربردی و تخصصی برنامه‌ریزی شده و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها