سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
«عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی» منتشر شد

هرمزگان - به همت انتشارات «شاملو» و نشر «جی بل»، عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، این اثر به قلم محمدامین وفاداری از نویسندگان هرمزگان در ۴۰ سرفصل تدوین شده است.

پس از مقدمه که در خصوص عنصر انقلابی‌گری و آرمانشهر مهدوی آمده است، سرفصل انقلاب چیست؟ ویژگی‌های انقلاب، تفاوت انقلاب با دیگران مفاهیم مشابه، نگاه گذرا به برخی انقلاب‌های بزرگ، انقلاب اسلامی ایران، مفهوم انقلابگری، انقلابگری- انقلاب نمایی و شاخص‌های انقلابیگری در دیدگاه رهبری، لحاظ شده است.

نویسنده در ادامه به سرفصل‌های: مهدویت- حکومت جهانی و موعود جهانی، حکومت واحد جهانی- موعود ادیان و ملت‌ها، آخرالزمان، آخرالزمان در روایت اسلامی، آرمانشهر، آرمانشهر مهدوی، مطالبه عمومی لازمه تحقق آرمانشهر مهدوی، موانع تحقق آرمانشهر مهدوی، صهیونیسم و یهودیت افراطی، قوم یهود در قرآن، پروتکل‌های یهود، اجتماع قلب‌ها برای آرمانشهر، جامعه و مهدویت، خانواده و آسیب‌ها در مسیر آرمانشهر مهدوی و جنگ نرم علیه مهدویت می‌پردازد.

از دیگر مواردی که در این کتاب آمده است به نظریه فوکویاما، سبک زندگی و تحقق آرمانشهر، سبک زندگی در روابط خانوادگی، سبک زندگی در روابط اجتماعی، مادیات و مهدویت، علل پذیرش انحراف توسط مردم در صدر اسلام، روش معاویه به منظور از بین بردن ارزش‌ها، جایگاه ایرانیان در اسلام، نقش ایرانیان در آینده تاریخ، عنصر انقلابی‌گری و مراحل پنجگانه تمدن سازی، نظام اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، دولت اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، جامعه اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، تمدن اسلامی و عنصر انقلابی‌گری، سخن پایانی، راه رسیدن به مقصد و اینک ظهور، می‌توان اشاره کرد.

محمدامین وفاداری زاده ۲۲ شهریورماه ۱۳۵۴ جزیره قشم است. وی کارشناس ارشد اخلاق اسلامی و کارشناس جامعه شناسی بوده و کتاب دیگری با عنوان «اخلاق زنان» با تاکید بر این موضوع که زن محور رستگاری جامعه است در دست پژوهش دارد.

به گزارش ایبنا، کتاب عنصر انقلابی‌گری و آرمان شهر مهدوی، به قلم محمدامین وفاداری با حروفچینی لیلا میرشکاری مدیر موسسه دستخط با موضوع مهدویت مدینه فاضله و انقلاب، زمستان ۱۴۰۲ برای نخستین بار با شمارگان هزار جلد به همت انتشارات «شاملو» و نشر «جی بل» استان هرمزگان در ۱۲۷ صفحه در قطع رقعی به قیمت ۷۵ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها