سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
مسابقه دلنوشته «وعده صادق» در زنجان برگزار شد

زنجان- مسابقه دلنوشته «وعده صادق» با حضور کودکان در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با هدف حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، مسابقه نگارش دل‌نوشته باحضور اعضای کودک و نوجوان کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) سلطانیه برگزار شد.

این مسابقه در قالب برنامه کتابخوانی با موضوع فلسطین و سپس نگارش دلنوشته توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار و به دلنوشته‌های برتر جوایزی اهدا شد.

پیرو برگزاری کارگاه آموزش نقاشی در کتابخانه و در راستای تحقق شعار «کتابخانه عمومی؛ باشگاه اجتماعی»، نمایشگاه آثار نقاشی اعضای کتابخانه عمومی الهیه زنجان با استقبال عموم علاقه‌مندان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در شهرستان طارم

این محفل به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر آببر برگزار شد.

هدف از برگزاری این محفل معنوی آشنایی و انس بیشتر با قرآن، ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات قرآن کریم بود.

مسابقه گلشن وحی در ایجرود برگزار شد

در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی؛ مسابقه گلشن وحی در ایجرود برگزار شد.

انس گرفتن با قرآن وعترت زمینه‌ای برای رسیدن به آرامش بوده و سامان یافتن زندگی در سایه تعالیم این کتاب آسمانی سبب خواهد شد که انسان خود به خود از آسیب‌های اجتماعی فاصله گرفته و ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای افراد تقویت شود.

هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان، به کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط