سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کانون با ۱۰۰۰ عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ می‌آید

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۰۰۰ عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد و در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های این انتشارات در طول برگزاری نمایشگاه کتاب امسال خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

به گزارش ایبنا: سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط