چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
عرضه ۵۰۰ اثر انتشارات جمکران در نمایشگاه کتاب تهران

قم - مدیر غرفه کتاب جمکران از حضور انتشارات جمکران با ۵۰۰ اثر خبر داد.

محمدعلی نباتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم گفت: انتشارات کتاب جمکران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۵۰۰ اثر با موضوعات مهدوی، معارفی، عمومی، انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری در قالب‌های تراثی، پژوهشی، داستانی و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ اثر که از تازه‌های نشر کتاب جمکران هستند در این نمایشگاه برای اولین بار عرضه خواهند شد که از جمله آنها می‌توان به مجموعه ۱۰ جلدی تازه‌ای ویژه کودکان با موضوع انتظار و مهدویت، رمان‌های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی و تعداد دیگری از آثار معارفی، مهدوی، ادبیات پایداری اشاره کرد.

نباتی تصریح کرد: بیش از ۷۰ اثر از نمایشگاه کتاب سال قبل تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد.

مدیر غرفه کتاب جمکران در نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: حدود ۳۰۰ اثر از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

وی گفت: انتشارات کتاب جمکران برنامه‌هایی از جمله رونمایی آثار، نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد کرد که اخبار آن‌ها از خبرگزاری‌ها و صفحات مجازی کتاب جمکران بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط