چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
برندگان جشنواره ادبی روز معلم و کارگر معرفی شدند

اردبیل- برندگان جشنواره‌های ملی خاطره و داستان‌نویسی معلم و مدرسه و روز کارگر اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، حسن ایمانی دبیر جشنواره خاطره نویسی معلم و مدرسه درباره این مسابقه فرهنگی اظهار کرد: در طول مدت یک ماه که فراخوان این مسابقه اعلام شده بود ۶۹ نویسنده از تمامی استان‌های کشور به دبیرخانه این جشنواره اثر فرستادند که در نهایت ۱۵ خاطره به عنوان برتر شناسایی شد.

وی ادامه داد: از بین ۱۵ اثر شایسته اثر ۷ نویسنده امتیاز بیشتری آوردند و به بخش جوایز راه یافتند که سیدحسین یادگاری نژاد، مقام اول از شهر یاسوج، زیبا متین مقام دوم از شهر شیراز و پوریا اسکندرزاده مقام سوم از شهر تهران را کسب کردند.

ایمانی اضافه کرد: سهیلا سپهری از تهران، حسین مجرد از شهر بیرجند و مهسا علیزاده از تهران و الهام مریمی از کرمانشاه به ترتیب چهارم تا هفتم و نیز صفیه عاقل از شهر مشهد شایسته تقدیر شدند.

مدیر گروه داستان نویسان جمال و جلال همچنین از پایان کار داوری برای جشنواره شیطنت های شیرین مدرسه خبر داد و عنوان کرد: در این مسابقه به ترتیب رضوانه تیموری، ریحانه امینی، علیرضا امینی، سلدا عبادی و سجاد رفائی به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب کردند و با هدایایی ویژه از آنان تجلیل شد و نیز ۱۴ کودک و نوجوان که آثار فرستاده بودند قدردانی به عمل آمد.

وی یادآور شد: برای جشنواره داستانک نویسی ۳۰۰ کلمه ای ویژه روز کارگر نی از بین ۶۳ اثر ارسالی ۶ اثر به عنوان برترین انتخاب شدند.

ایمانی بیان کرد: در این جشنواره مهرداد عیوضی از ارومیه، مریم کنف چیان از تهران، زهرا سائلی از مراغه، زهره باغستانی میبدی از میبد، دنیا اسکندرزاده از تهران، امینه گل زاده از شوشتر، محسن اعتصامی از قزوین، پوریا اسکندرزاده از تهران، آیدا نظافت از اردبیل و محدثه حبیبی از شهر تهران به ترتیب اول تا ششم شدند.

به گفته وی این جشنواره ها به همت گروه داستان نویسان جمال و جلال که تنها کانال فعال در عرصه آموزش داستان نویسی برای سطوح سنی مختلف در ژانرهای تخصصی با حضور اساتید برجسته کشوری است، برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها