دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
برگزاری گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب در شیراز

فارس- مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برنامه‌های گرامیداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب را اعلام کرد.

روح اله منوچهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز ضمن گرامیداشت ۱۹ اردیبهشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب که امسال با شعار «اسناد ملی، حافظه ماندگار ملت» نام گذاری شده است، برنامه‌های مدیریت منطقه جنوب را تشریح کرد.
روح الله منوچهری اعلام کرد: کارگاه آموزشی «تولید حافظه در بازگشت شفاهیات» با سخنرانی عبدالرسول خیراندیش در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸-۱۰ صبح در سالن اندیشگاه برگزار می‌شود. همچنین به مدت یک هفته «منتخبی از اسناد شرعی موجود در آرشیو ملی ایران» در آرشیو ملی هنر به نمایش گذاشته خواهد شد.
منوچهری افزود: نمایشگاهی از اسناد اهدایی داریوش نویدگویی در طبقه همکف مدیریت اسناد و کتابخانه ملی شیراز در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
مدیر منطقه جنوب با بیان اینکه معرفی سازمان اسناد و اقداماتی که در واحد اسناد انجام می شود باید برای عموم مردم واضح و ملموس باشد اضافه کرد: پادکست معرفی فعالیت های واحد اسناد با عنوان «رادیو سند» تهیه گردیده و منتشر می شود.
به گزارش ایبنا؛ آیین نکوداشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۹ صبح با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی، دوستداران میراث مکتوب و پژوهشگران برگزار خواهد شد. در این مراسم از دستگاه اجرایی برتر فعال در حوزه انتقال و امحا اوراق راکد و آرشیویست برتر تقدیر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها