سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ آغاز می‌شود|تاریخ شروع+مکان+ظرفیت پارکینگ‌ها

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور ۲ هزار و ۶۱۹ ناشر در بخش‌های کودک و نوجوان، دانشگاهی، آموزشی، بین‌الملل، دیجیتال و عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کمتر از یک روز به آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران باقی مانده و مصلای امام خمینی (ره) شاهد تلاش ناشرانی است که در حال آماده‌سازی غرفه‌های خود برای این رویداد فرهنگی هستند. بخش مجازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز به کار کرده است و مخاطبان می‌توانند به سامانه ketab.ir مراجعه کنند. ۲ هزار و ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب امسال در دو بخش مجازی و حضوری نمایشگاه حاضر هستند. نمایشگاه کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه برپاست.

پارکینگ مصلا

پارکینگ مصلا برای توقف بیش از ۱۷ هزار خودرو آمادگی دارد. برای دانشجویان نیز پارکینگ ویژه پیش‌بینی شده است. افزایش ظرفیت پارکینگ نمایشگاه کتاب، مربوط به بخش‌های مرکزی و جنوبی مصلای امام خمینی (ره) است. کشور یمن که دارای تاریخ فرهنگی درازدامنی است، مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است که غرفه‌ای بزرگ و درخور دارد. به یقین یمنی‌ها حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند که با ارائه کتاب‌هایشان به بیان آن‌ها می‌پردازند.

چطور با نمایشگاه کتاب تماس بگیریم؟

مرکز پاسخگویی نمایشگاه مانند سال‌های قبل با کمک ۱۰۰ نیرو و با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸ به اطلاع‌رسانی در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب کمک می‌کند.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها