چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۲۰ کتاب صوتی در زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: سال گذشته از ۲۰ عنوان کتاب صوتی حمایت شد که اغلب این کتاب‌ها مربوط به زندگی شهدا و وصیت‌نامه آنها بود.

سید شمس‌الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهادی است که در امر سیاست‌گذاری، هدایت و حمایت از ناشران مختلف همواره پیشتاز بوده و در این زمینه مخاطب سنجی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیان درس‌های دفاع مقدس با تولید کتاب و آثار هنری تاثیرگذارتر است، اضافه کرد: دفاع مقدس قله است و مقاومت در دامنه آن قرار دارد؛ پس باید با ابزار فرهنگ و هنر به معرفی آن پرداخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به برقراری تعامل فعال و حمایت و شناسایی نویسندگان نوقلم و جوانان در این اداره کل گفت: خوشبختانه با همکاری‌های مشترک صورت گرفته؛ کتاب‌های دفاع مقدس در حوزه کمیت ارتقا خوبی پیدا کرده است؛ البته کنار این ارتقا باید به کیفیت دقت شود.

موسوی با اشاره به اینکه به صورت متوسط این اداره کل از ۶۰ عنوان کتاب حمایت می‌کند، اضافه کرد: از سال گذشته وارد فاز جدیدی از تولیدات شده‌‎ایم و خوشبختانه با همکاری نویسندگان تولید کتاب صوتی نیز رونق گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا سال گذشته از ۲۰ عنوان کتاب صوتی حمایت شده که به بازار نشر راه پیدا کردند و اغلب این کتاب‌ها مربوط به زندگی شهدا و وصیت‌نامه آنها بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان همچنین از حمایت این اداره کل از ساخت فیلم سینمایی نیز خبر داد و گفت: ساخت فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای شهید مخبری کلید خورده است.

وی تصریح کرد: شهید مخبری از شهدای ارتشی زنجان است که پادگان ارتش نیز به نام این شهید بزرگوار احداث شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط