چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کانون‌های زنجان میزبان برنامه قصه‌گویی با محوریت زندگی امام راحل

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) برنامه قصه‌گویی از اول خرداد ماه در کانون‌های زنجان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: روز ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که هرگز از حافظه تاریخ سیاسی ایران پاک نخواهد شد و ۱۴ خرداد نیز سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی است که همه مدیون ایشان هستیم.

وی با اشاره به اینکه هرساله به مناسبت این دو روز تاریخی کمیته‌های مربوطه در استان تشکیل شده و طبق شرح وظایف به اجرای برنامه‌ها می‌پردازند، گفت: امسال نیز نخستین جلسه در این رابطه برگزار شده و تکالیف کمیته‌های مختلف مشخص شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها در این ایام اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل است، افزود: امسال ۳ هزار زائر به مراسم سالگرد امام راحل اعزام خواهند شد.

ناصر افزود: در همین راستا طبق هماهنگی اولیه برنامه قصه گویی با محوریت خاطرات نوجوانان و جوانان و امام خمینی (ره) و حضور کاروان «پیک امید» در مناطق محروم و برگزاری نشست های ترویجی فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: تبیین شخصیتی حضرت امام و بیانیه گام دوم انقلاب ویژه طلاب و روحانیت در حوزه‌های علمیه، برگزاری نشست های بصیرتی و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام در سطح مساجد، مراکز فرهنگی و پایگاه های مقاومت و نواحی مختلف بسیج نیز از دیگر برنامه‌‎های اجرایی به همین مناسبت است.

ناصر گفت: فضاسازی تبلیغی توسط شهرداری و برگزاری مسابقه ویژه شعر، نقاشی، داستان نویسی و خاطرات روح‌الله و مقاله ویژه دانش آموزان و کودکان و نوجوانان، انتشار و توزیع محتوای مرتبط با ۱۴ و ۱۵ خرداد در شبکه شاد، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده به همین مناسبت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط