چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
مزایای بهره‌مندی مخاطبان از خرید در نمایشگاه مجازی

خوزستان-مدیر کتابفروشی رشد شوشتر گفت: بن کارت خرید کتاب در نمایشگاه مجازی مزیتی است که در بخش مجازی برای مخاطبان ایجاد می‌شود.

محمد پنبه کار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: در خرید مجازی کتاب‌هایی جستجو و خرید می‌شوند که به علت کم‌حجم بودن یا قدیمی بودن در بخش حضوری کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

پنبه کار که امسال برای اولین بار در بخش نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت می‌کند، با اشاره به اینکه کتابفروش در طرح‌های فصلی قدرت مانور فروش بیشتر داشت، عنوان کرد: در سامانه خرید کتابفروشی محدودیت‌هایی برای کتابفروشان ایجاد می‌کند که در طرح‌های فصلی این محدودیت‌ها وجود نداشت، زیرا برای ثبت نام در سامانه کتابفروشی باید یک نیرو فقط مختص سامانه قرار دهد.

مدیر کتابفروشی رشد شوشتر با بیان اینکه هنوز خریداران به دنبال طرح‌های فصلی هستند، اظهار کرد: خرید مجازی زمان می‌برد تا همانند خرید فصلی برای مخاطب جا بیافتد و این مستلزم تبلیغات فراوان برای آشنایی بیشتر علاقه‌مندان کتاب با سامانه خرید مجازی است.

وی ارسال رایگان کتاب، را یکی دیگر از مزیت‌های خرید مجازی دانست و افزود: خرید مجازی در نمایشگاه کتاب علاوه بر تخفیف به خریدار، امکان ارسال رایگان مرسولات پستی کتاب را نیز برای آنان فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها