پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب تمدید شد/ افتتاح غرفه یمن

رئیس نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ از تمدید ساعت نمایشگاه کتاب تهران در روزهای آخر هفته خبر داد.

یاسر احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از تمدید ساعت برگزاری نمایشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران در روزهای آخر هفته که با روزهای دوم و سوم نمایشگاه است، تا ساعت ۲۲ تمدید خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا در دومین روز از برگزاری این نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ ساعت، ۱۰ و ۳۰ دقیقه، غرفه یمن، مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران افتتاح خواهد شد.

احمدوند همچنین درباره جزئیات برگزاری «رویداد نشر ایران» که همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد، افزود: این رویداد روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه تدارک دیده شده و مهمانانی از کشورهای منطقه در آن حضور خواهند داشت.

رئیس نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ ادامه داد: در بخش بین‌الملل، نمایشگاه محلی برای حضور مهمانان این رویداد اختصاص داده شده و سالنی برای نشست‌ها و گفت‌وگو با ناشران، تبادل امتیاز آثار و ارتباط و آشنایی طرف‌های خارجی و برنامه‌های ویژه برای آن‌های در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها