پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
حق انتفاع کتابخانه هلال احمر به امور کتابخانه‌های استان زنجان واگذار شد

زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حق انتفاع کتابخانه هلال احمر استان به امور کتابخانه‌های استان زنجان واگذار شد.

حکمت اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کتابخانه امام خمینی (ره) هلال احمر قدیمی‌ترین و بزرگترین کتابخانه استان است و سال‌هاست که توسط هلال احمر اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طی برگزاری جلسات مشترک با استاندار و کتابخانه‌های عمومی استان تصمیم بر این شد که حق انتفاع آن به کتابخانه‌های عمومی واگذار شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه هلال احمر صرفاً در ساعات اداری از این کتابخانه استفاده می‌کرد؛ برای استفاده بهینه‌تر این کتابخانه واگذار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این کتابخانه در مرکزیت شهر قرار داشته و قطعاً پس از واگذاری استفاده بیشتری از ظرفیت آن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان واگذاری هلال احمر نیز در کنار امور کتابخانه‌ها در استفاده بهتر از آن تلاش خواهد کرد، افزود: واگذاری این کتابخانه هدیه‌ای از طرف هلال احمر در هفته هلال به مردم شهر زنجان بود.

کتابخانه امام خمینی (ره) هلال احمر در محله اعتمادیه زنجان و در میدان آزادی، خیابان کشاورز واقع شده است؛ کتابخانه بزرگ امام خمینی (ره) وابسته به جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در سال ۱۳۷۱ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کتابخانه در فضایی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده و بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی استان و همچنین بزرگ‌ترین کتابخانه در بین کتابخانه‎های جمعیت هلال‌احمر در کل کشور است که مواد اطلاعاتی موجود در آن با آخرین استانداردهای کتاب‌داری سازماندهی شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط