پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
آیین رونمایی کتاب «جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران»

آیین رونمایی از جلد دوم کتاب «جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» اثر علی‌اکبر فرهنگی، چهره ماندگار حوزه مدیریت در غرفه انتشارات علمی و فرهنگی با حضور مولف دانشجویان، علاقمندان به حوزه جامعه شناسی، مدیریت و رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا آیین رونمایی از جلد دوم کتاب «جامعه‌شناسی دیوان سالاری در ایران» اثر دکتر علی‌اکبر فرهنگی، چهره ماندگار حوزه مدیریت جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در غرفه انتشارات علمی و فرهنگی با حضورمولف دانشجویان، علاقمندان به حوزه جامعه شناسی، مدیریت و رسانه برگزار می‌شود.

جلد دوم کتاب «جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» اثر دکتر علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت است که توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

مراسم رونمایی از این کتاب ارزشمند همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ در غرفه انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

از علاقه‌مندان به حضور در این مراسم دعوت می شود جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت به مصلی امام خمینی (ره)، سالن ناشران عمومی، راهرو شماره ۱۵، غرفه ۲۸۰ انتشارات علمی و فرهنگی حضور داشته باشند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی(ره) به‌شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها