جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
«کتاب جمکران» با اثر جدید ادبیات پایداری در نمایشگاه کتاب/ قدم در مسیر شهدای اطلاعات

انتشارات کتاب جمکران با هفت اثر جدید در حوزه ادبیات پایداری در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حاضر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب جمکران وابسته به مسجد مقدس جمکران ناشری عمومی است که مأموریت اصلی خود را نشر محتوای معتبر در حوزۀ مهدویت می‌شناسد. این همسو با نشر تراث مهدوی و معارف اسلامی، حضور فعالانه در حوزۀ ادبیات داستانی و روایت، ادبیات کودک‌ونوجوان و ادبیات پایداری از مأموریت‌های کتاب جمکران است.


این مجموعه با ۷ اثر جدید در حوزه ادبیات پایداری در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حاضر شده است که در ادامه به آن اشاره می‌شود.


کتاب «حماسه خوان خمینی» اثر محمدمهدی بهداروند خاطرات صادق آهنگران از قبل انقلاب و حضور وی در راهپیمایی‌ها تا بعد از انقلاب و دوره جنگ را شامل می‌شود که زیر نظر خود وی به چاپ رسیده است. روند کتاب از اولین مداحی او در حضور آیت الله خمینی آغاز می‌شود و به مرور به خاطرات قبل از آن رجوع می‌کند.


رمان «خواب‌های زنگ‌دار» زندگی‌نامه و خاطرات شهید اکبر خردپیشه شیرازی به قلم رضا وحید است. این شهید فرمانده یگان دریایی لشکر ۱۷ علی ابن ابی‌طالب بود که در جریان کتاب به اهمیت این یگان دریایی و نقش آن در جنگ نیز پرداخته می‌شود.


کتاب «درخت تنها» در خصوص زندگی حاج حسین بزرگر به قلم حامد جلالی است. می‌توان گفت او بعد از جنگ هنوز برنگشته و در کار تفحص مانده است. در این کتاب خاطرات عجیبی از تفحص شهدا روایت می‌شود.


«سید لری» مجموعه داستان از خاطرات سید علی و سید محمد هاشمی شهدای پدر و پسر به قلم صدیقه شاهسون است که پدر در کتاب شخصیت بسیار جالب دارد و محبوبیت خاصی در بین مردم قم دارد.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.


«مهمان کارون» یک رمان و داستان یک پدر است که برای پیدا کردن پسر خود به مناطق جنگی می‌رود و روایت جالب و متقاوتی دارد.


کتاب «مرمرهای سرخ» نخستین کتاب از مجموعه داستان با محوریت شهدای حرم شاهچراغ (ع) و شهدای اغتشاشات اثر سودابه حمزه‌ای است.


«ملاقات در جزیره» در خصوص زندگی شهید مصطفی یوسفی است که از شهدای شاخص حفاظت اطلاعات سپاه توسط نجمه جوادی نوشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها