پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
ناشر برتر لرستان با ۳۷ اثر جدید در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور حضور یافت

مدیر انتشارات «پیشوک» و ناشر برگزیده استان لرستان گفت: در دومین حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۳۷ عنوان کتاب جدید شرکت کردیم تا از زیبایی‌های نمایشگاه کتاب تهران بهره ببریم.

داریوش جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به دومین حضور انتشارات «پیشوک» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از ۸۰ عنوان کتاب حضور یافتیم که از این تعداد ۳۷ اثر جدید هستند.

وی افزود: در راستای تشویق مردم به کتابخوانی و کاهش استفاده از کاغذ تلاش کردیم تا با تلفیق کتب کاغذی با تکنولوژی روز، کتاب‌هایی با تعداد صفحات کم تولید کنیم.

مدیر انتشارات پیشوک با اشاره به استفاده از تکنولوژی در کتاب‌های خود بیان کرد: در این کتاب‌ها با تمرکز بر ادبیات فولکلور منطقه لرستان و بهره‌گیری از پشتیبانی QR code کتاب‌هایی با حجم کم و فایل‌های صوتی و موسیقی‌های محلی ایجاد کردیم تا تلفیق موسیقی و متن در این کتاب‌ها به زیبایی اثر بیفزاید.

این ناشر برگزیده استان لرستان ادامه داد: تمام خانواده‌ها باید کتاب را عضو جدا نشدنی سفره فرهنگی خود بدانند و وظیفه ما این است که با گفتار شیرین کتاب‌هایی مقرون به صرفه را برای مردم کشور خود نشر دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: زیبایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ارتباطات آن است و امیدواریم تا این حضور تجربه و ارتباطات خوبی را رقم بزند.

گفتنی است؛ علاقه‎‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه با مراجعه به غرفه ارتباط برتر واقع در شبستان اصلی، راهرو ۱۲، غرفه ۲۳۸ و یا وبسایت www.icfi.ir نسبت به تهیه آثار این انتشارات اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط