جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
تفاوت بینگ و چت‌جی‌پی‌تی در راستی‌آزمایی

نشست ابزاری حرفه‌ای یا رنسانس دیزاین با عنوان «هنر هوش غیرمصنوعی» در روز جمعه ۲۱ ساعت ۱۰ تا ۱۲ در غرفه کتاب‌آرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست ابزاری حرفه‌ای یا رنسانس دیزاین با عنوان «هنر هوش غیرمصنوعی» در روز جمعه ۲۱ ساعت ۱۰ تا ۱۲ در غرفه کتاب‌آرا برگزار شد. در این نشست به تبیین معنای حقیقی هوش مصنوعی پرداخته شد و مباحثی از قبیل تهدید بودن هوش مصنوعی برای هنرمندان و تفاوت میان دیدگاه ابزار یا مکتب بودن هوش مصنوعی مطرح شد. در پایان نیز بخش پرسش و پاسخی میان مجتبی دلخوشیان و مخاطبان این کارگاه برگزار شد.

در این نشست مجتبی دلخوشیان به تدریس پرداخت و بیان کرد: هوش مصنوعی‌ها دو رویکرد متفاوت دارند. هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی ۳.۵ پس از پاسخ، هیچ منبعی برای مطالعه بیشتر و راستی آزمایی در اختیار شما قرار نمی‌دهند اما بینگ برعکس چت‌جی‌پی‌تی تمام منابع خود را اعلام می‌کند.

وی بیان کرد: من پیشنهاد می‌کنم از هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی ۳.۵ برای کار حرفه‌ای استفاده نکنید؛ این هوش مصنوعی صرفاً برای سرگرمی مفید است اما نسخه چهارم عالی است. هوش مصنوعی هیچگاه جای متخصصان را نمی‌گیرد؛ حداقل با پیشرفت امروزه آن مطمئنیم که این اتفاق نمی‌افتد، اما هوش مصنوعی می‌تواند راه را برای شما کوتاه کند و زمان رسیدن به هدف را کاهش دهد.

در نوبت عصر، نشست «کاربرد هوش مصنوعی در گرافیک و تصویرسازی» با تدریس محمدعلی بلادی‌فرد در ساعت ۱۵ الی ۱۷ در غرفه کتاب‌آرا برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها