جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
روایت زندگی عبدالجبار خوشنویس در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات «درنالار» گفت: رمان تاریخی «قانقوش» برگرفته از زندگی عبدالجبار خوشنویس یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های این انتشارات در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران قابل تهیه است.

رضا تقی‌زاده درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به فعالیت خود در زمینه فرهنگی اظهار کرد: عشق و علاقه من به کتاب باعث شده است که شرایط سخت کیلومترها مسیر از استان آذربایجان غربی برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را با جان و دل بپذیرم.

وی افزود: انتشارات درنالار از ارومیه با بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ حضور پیدا کرده است که از این تعداد ۷۵ عنوان کتاب جدید و بیش از ۱۰ عنوان کتاب با قلم من به تحریر درآمده است.

مدیر انتشارات درنالار و نویسنده آذری با بیان اینکه معرفی فرهنگ و ادبیات استان آذربایجان غربی دغدغه این نویسنده است، گفت: در راستای معرفی فعالیت‌های فرهنگی استان ۱۴ شماره مجله فرهنگی و ادبی «پرواز درناها» از این انتشارات در این نمایشگاه موجود است.

وی ادامه داد: این انتشارات هم برای ترک زبانان و هم برای فارسی زبانان دغدغه انتشار کتاب دارد و در این راستا رمان تاریخی «قانقوش» برگرفته از زندگی عبدالجبار خوشنویس یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های این انتشارات برای هم‌میهنان است.

تقی‌زاده تصریح کرد: تمامی کتاب‌های این انتشارات هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی قابل تهیه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات موجود در مسیر انتشار کتاب‌های ترکی‌زبان عنوان کرد: در راستای کمک به انتشار کتاب برای ترک زبانان نیز اداره ارشاد باید شرایط را مقداری تسهیل کند تا ذوق نویسندگان این دیار خدشه‌دار نشود و امید به ادامه فعالیت خود در این حرفه در آنان زنده بماند.

مدیر انتشارات درنالار ادامه داد: اگر شرایط حمایتی و تبلیغاتی برای نویسندگان شهرستانی و ترک‌زبان فراهم شود، نویسندگان و ناشران این اقلیم نیز فعالیت خود را جدی‌تر ادامه خواهند داد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آثار به سالن شبستان، راهرو ۱۶، غرفه ۳۰۸ واقع در مصلی امام خمینی (ره) و یا وبسایت www.book.icfi.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط