جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
تجلیل از پیشکسوتان نشر آموزشی در سالن ناشران آموزشی

۶۶ برنامه علمی و فرهنگی در سالن ناشران آموزشی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پیش‌بینی شده که نشست‌های رونمایی و نقد و بررسی کتاب برخی از این برنامه‌ها است.

امین آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به حضور ۸۰ ناشر آموزشی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: از میان حاضران این غرفه، ۷۵ ناشر تهرانی و ۵ ناشر استانی هستند، همچنین ۱۰ ناشر با عنوان نمایندگی در این رویداد حضور دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۶ هزار و ۷۰۰ عنوان کتاب در این بخش عرضه شده است، افزود: ۶۶ برنامه در کمیته علمی فرهنگی نمایشگاه برای روزهای نمایشگاه در نظر گرفته شده که شامل نشست‌های نقد و بررسی کتاب، رونمایی و تقدیر و تجلیل است.

آصفی با اشاره به برخی از این نشست‌ها، گفت: نشست «هم‌اندیشی صحافان»، «تکنیک مطالعه اثبات شده برای امتحان نهایی» رونمایی کتاب «مدیریت خوب تا رهبری عالی (مدارس)»، تاثیر تشکل‌ها در اهداف نشر و نشست اعضای فعال انجمن ناشران آموزشی برخی از این برنامه‌ها هستند.

وی درباره دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این رویداد، ادامه داد: قرار است در ایام نمایشگاه از پیشکسوتان نشر دانشگاهی و جمعی از مولفان حوزه کودک نیز طی مراسمی جداگانه تجلیل شود.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت فرهنگی ناشران از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها